IU a primit o mulțime de sfaturi de la G-Dragon


IU a recunoscut că a primit o mulțime de sfaturi de la G-Dragon din Big Bang, în timp ce lucra la noul ei album ”Palette”.

Pe 21 aprilie, la showcase-ul dedicat revenirii ei, IU a vorbit despre colaborarea cu G-Dragon. Cântăreața a recunoscut că este o mare fană a compozițiilor lui GD. Aceasta a declarat: ”Din totdeauna am fost o mare fană a muzicii lui G-Dragon. Am apelat la el, în timp ce lucram la melodia ”Palette”, dar nu m-am așteptat ca el să ia parte la producerea noului meu album. Intenționam să discut cu el doar câteva idei legate de noile melodii. Mai târziu, el a realizat că în momentul ”B” rappul ar fi foarte binevenit, și vocea lui GD s-a potrivit perfect.”

”Palette” – această melodie descrie frumusețea tinereții. În plus, puteți auzi și partea de rapp unică a lui Jiyong [prenumele lui GD]. În ceea ce privește piesa de titlu, IU a declarat: ”După ce veți auzi textul melodiei, vă veți da seama cu ușurință că aceasta se referă la mine, este o continuare a uneia dintre melodiile de pe albumul meu – 23. Cred că acum știu cu siguranță care îmi sunt țelurile.”

De asemenea, IU a vorbit și despre modul în care au decurs pregătirile pentru album: ”I-am cerut lui GD să ia partea la înregistrarea melodiei ”Palette”, fiindcă este o persoană liniștită și amabilă, și a acceptat cu plăcere. Datorită lui am reușit să mă bucur din plin de procesul de înregistrare. Am fost foarte recunoscătoare, atunci când i-am auzit rapp-ul foarte bun. A depășit toate așteptările mele.

IU a lansat melodia ”Palette”, în colaboare cu G-Dragon din Big Bang, pe 21 aprilie.

cr: yesasia

Un gând despre “IU a primit o mulțime de sfaturi de la G-Dragon

Lasă un răspuns

