10 situații pe care orice fan K-pop le întâlnește la un moment dat


misc_1492814391_feature_kpopfansrelateto.jpg

Nu contează din ce fandom faci parte, mereu sunt lucruri pe care le întâlnim toți la un moment dat. Că sunt comentarii amuzante, iubirea nemuritoare pentru bias sau mânia purtată anti-fanilor. Cu siguranță fiecare dintre voi se va regăsi în această listă.

1) Așteptând un comeback

giphy

Nu vorbesc despre orice comeback normal. Știți atunci când un grup are un comeback, dar melodia de titlu e nașpa, deci tu încă aștepți acel comeback care te va lăsa cu gura căscată.

2) Să înveți partea de rap

giphy (1)

Este destul de greu să fii un rapper și să încerci să faci rap – imaginează-ți că trebuie să o faci în coreeană! E al naibii de greu! Dar acum că ești un maestru în partea de rap drăgălașă a trupei de fete preferate, poate poți trece la etapa următoare și anume rap-ul adevărat. Încearcă rapperi ca LE din EXID sau chiar Jay Park.

3) Atunci când găsești pe cineva căruia îi place k-pop-ul

dancing animated GIF

Ai reușit, fie că a fost destinul sau din întâmplare. În sfârșit ți-ai găsit sufletul pereche în materie de k-pop. Mergi la acea persoană, ţine-o strâns în brațe și nu o lăsa să plece niciodată!

4) Atunci când faci pe cineva să asculte kpop

Imagini pentru welcome to our club squidwardToți am încercat să introducem cel puțin o persoană în lumea k-pop-ului. Încercarea de a explica fiecare detaliu vine mereu urmată de întrebarea: „De ce îți place atât de mult acel gen de muzică?”. Adevăratul premiu este atunci când, într-un final, reușești să atragi pe unul dintre prietenii tăi în această lume minunată!

5) Speranța de a avea un proiect de clasă legat de muzică pentru a putea pune o melodie k-pop

cat animated GIF

Dacă ești un fan k-pop înrăit (ca mine), atunci sigur ai făcut un proiect despre Coreea de Sud măcar o dată. Cultură? Muzică? K-pop? Atracții turistice? Istorie? Bucătăria coreeană? Kimchi. Kimchi rezolvă toate problemele.

6) Încercarea de a evita căutările ciudate de pe Internet

computer animated GIF

De câte ori am căutat pe google Red Velvet – Ice Cream Cake sau BTS și ca răspuns de la Google am primit tot felul de rețete sau „behind the scenes” (în culise) .

7) Atunci când auzi o melodie k-pop în public

big bang theory animated GIF

Ești în mall și dintr-o dată, totul se oprește în jurul tău – te oprești din mers, respirația îți este greoaie, toate aceste lucruri nu au nici o importanță, până când nu găsești sursa de unde se aude melodia ta preferată! Cine nu ar avea un atac de panică când o melodie k-pop se aude într-un loc public?

8) Greutatea de a învăța coreeană

speaking animated GIF

Uneori ne oprim la introducerea simplă și la cum se spune „Te iubesc”, pentru că asta este tot ce avem nevoie pentru a câștiga inima idolului nostru preferat.

9) Atunci când spunem Fighting în loc de Succes

gong yoo animated GIF

Fie că ne place sau nu, cu toții vom trece prin acea perioadă în care vom spune unele cuvinte în coreeană sau vom avea gesturi ale mâinii puțin cam exagerate. (ca cele din k-drame) Aigoo, ce viață ducem noi.

10) Așteptarea infernală pentru a avea subtitrări în română (sau chiar în engleză)

The Comeback HBO animated GIF

Nu există persoană mai răbdătoare pe această planetă ca un fan k-pop. Coreenii sunt foarte norocoși.

sursă: allkpop

9 gânduri despre “10 situații pe care orice fan K-pop le întâlnește la un moment dat

  1. E foarte frumos articolul. Ma regasesc in majoritatea situatiilor😁
    Chiar inainte de a avea vacanta profesoara de franceza ne-a dat sa facem cate un eseu(asa am sperat sa ne lase sa facem despre ce vrem),si pana la urma eseul a fost despre pasiunea noastra…..asa ca am scris 5 file A4 despre Coreea,absolut tot ce am stiut despre ea,apoi profesoara m-a pus sa-i arat ce gen de muzica ascult,i-am aratat si cand a scutatvo melodie a spus ca e un gen demuzica frumos si ca ia placut. Ce super m-am simtin in momentul ala:))))

    Apreciat de 2 persoane

  2. Wow!Se potriveste perfect!!Colegii de clasa,de fapt toata scoala stie ca sunt fana k-pop!I-am inebunit,dar nu am reusit sa ii introduc in lumea k-pop.Mereu spun cuvinte si fac gesturi in coreeana dar nu se prinde nimeni si imi dau seama ca am reactionat fara sa vreau!Cand intri in kpop nu mai ai scapare!😁

    Apreciat de 2 persoane

    • În cazul meu, colegii mei de clasă deja și-au dat seama că nu trebuie să mai deschidă subiectul „muzică” pentru că eu încep să vorbesc (despre kpop, ofc) și nu mă mai opresc. .)))))
      Eu toată ziua spun numai „Heol”, „Daebak”, „Jinja” și altele. Părinții mei nici nu se mai chinuie să mă întrebe ce am spus. :)))

      Apreciază

Lasă un răspuns

