BeatCraze organizează ‘#AskElo’


BeatCraze prezintă: #AskElo.

BeatCraze, organizatorii din spatele concertelor din Londra și Paris, au întrebat pe rețelele de socializare fanii dacă au întrebări ce doresc să îi fie adresate lui Elo.

Fanii au trimis întrebări folosind tag-ul „AskElo”, organizatorii ne arată răspunsurile cântărețului la întrebările alese.

@8fmms #ASKELO

Ai un citat/motto pe care îl urmezi ?? 

Nu am un motto, dar am o propoziție preferată. ‘ Nimic nu e gratis în lume.’

 

@cswtpd2 #ASKELO

Care aspect al vieții unui muzician crezi că e cel mai antrenant ? 

Cred că găsirea unui caracter, o culoare proprie, e cel mai dificil lucru de făcut.

 

@mackykiryu #AskELO

Care era job-ul tău de vis când erai copil ?

Când am fost mic, nu am avut un vis anume. Doar mi-a plăcut mult să cânt …așa că, mai târziu, am devenit muzician ca și ocupație .

 

@NaokiShameless #ASKELO

Care e cea mai memorabilă melodie pe care ai înregistrat-o ??

‘Your Love’  e cea mai memorabilă.

Când produceam melodia aceasta, atât trupul cât și stare mea de spirit erau într-o condiție proastă. Atât eu cât și producătorul meu, Gray, am fost implicați în compunerea acestei melodii. Am încercat diferite variante, într-un final, una a fost satisfăcătoare și cu un rezultat interesant. Din această cauză, încă îmi amintesc.

 

@Angelique Garrett #ASKELO

Dacă ar trebui să alegi o altă țară în care să locuiești, care ar fi ? 

Oriunde. Dacă pot să fumez în timp ce îmi beau cafeaua …

 

Cr. BeatCraze

5 gânduri despre “BeatCraze organizează ‘#AskElo’

    • Ma bucura faptul ca încetul cu încetul se obișnuiește tot mai mult cu scena..si am văzut asta pe viu 😁.. Interacționează cu publicul acum .. Mai arunca si cate o gluma ..am un video in care s a apropriat extrem de mult de tipa din fata mea in timp ce cânta Tattoo..deci incepe sa prindă curaj cu fanservice si tot tacâmul .. trebuie sa aibă incredere in el mai multa.. pentru ca are cu ce 🎵🎶🎵

      Apreciază

Lasă un răspuns

