Park Bo Young mărturiseşte că a fost agresată în liceu


Actriţa Park Bo Young a vorbit recent despre problemele pe care le-a întâmpinat de-a lungul anilor de liceu.

Într-un interviu recent, actriţa a dezvăluit că a interpretat pentru prima dată un rol într-un film de scurt metraj realizat de colegii ei din şcoala gimnazială. După ce a luat parte la acest proiect, aceasta a urmat cursuri de actorie şi a dat audiţii pentru diferite roluri. Odată ce a intrat la liceu, ea a debutat oficial ca actriţă în drama „Secret Campus.

Cu toate acestea, colegii ei de clasă au început să se comporte diferit cu ea, din cauza geloziei. Park Bo Young a explicat: „Colegii mei nu erau geloşi pe mine pentru că eram frumoasă. În cartierul meu, nu stăteau celebrităţi, aşa că am primit atenţie doar pentru că eram actriţă.“

Unii copii mă băteau pe umăr când treceau pe lângă mine. Elevii din alte clase îmi puneau gunoi pe scaun, iar mai apoi, colegii mei curăţau pentru mine“, a continuat artista.

Park Bo Young a mai spus că atunci când un profesor de-al ei a aflat că va juca într-o dramă, el a încercat să pună un poster cu ea în şcoală. După ce aceasta a văzut posterul, a izbucnit în lacrimi şi i-a cerut profesorului să dea jos posterul pentru ca ceilalţi să nu îl vadă și mai apoi să o ia în derâdere.

De asemenea, actriţa a dezvăluit că unii oamenii din jurul ei spuneau cuvinte precum: „Park Bo Young devine o celebritate? Cred că și eu pot deveni una.“ Apoi a adăugat că după ce a debutat, în oraşul ei natal s-au deschis multe şcolii speciale de arte.

sursă

Lasă un răspuns

