[CCC] Diferența dintre interpretarea trupei EXO și a băieților din ‘Produce 101’


Imagini pentru exo call me baby gif

În noul episod al emisiunii Produce 101, două dintre sub-grupurile formate au interpretat melodia hit a trupei EXO, Call Me Baby.

Cu această ocazie, coreenii au discutat despre modul de interpretare atât al băieților din EXO, cât și al stagiarilor care iau parte la emisiune. Mulți dintre internauți au recunoscut că, în mod ciudat, când EXO interpretează melodia totul pare ușor, dar când au văzut prestațiile lor din emisiune și-au dat seama cât de greu este de susținut live această melodie.

Mai jos aveți comentariile internauților:

  • Experții spuneau că această melodie este una foarte grea. Când am văzut-o la emisiune am realizat ce au vrut ei să spună. M-a făcut să văd EXO într-o altă ipostază.
  • Când i-am văzut pe EXO făcând-o, m-am gândit ‘Nu pare chiar atât de greu’… dar gama de interpretare este atât de superioară.
  • Și euㅋㅋㅋ Când am văzut CMB la P101 am zis ‘Huh…? Melodia era original așa?’ Așa că m-am dus și am căutat varianta originală EXO și mi-am dat seama că ei s-au descurcat de minune ㅋㅋㅋM-au făcut să îi privesc altfel.
  • A fost amuzant cum audiența aplauda pentru CMBㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • Poate pentru că EXO au acea vibrație unică când o interpretează. Melodia aduce a o poveste despre acei oppa bogați care câștigă o grămadă de baniㅋㅋㅋㅋ Dacă nu sunt EXO, atunci sentimentul astă dispare.
  • Când am urmărit emisiunea mi se părea că ei (stagiarii) nu sunt atât de buni. Dacă ești un cântăreț trebuie să întruchipezi melodiaㅋㅋㅋㅋ Melodia este foarte bine compusă, dar simt că EXO au portretizat adevăratul vibe al melodiei mult mai bineㅋㅋㅋㅋ

Și pentru a putea face și voi o comparație, puteți urmări următoare filmulețe cu băieții din Produce 101, dar și MV-ul original:

Cr.: Pann-choa.

12 gânduri despre “[CCC] Diferența dintre interpretarea trupei EXO și a băieților din ‘Produce 101’

  1. normal, EXO face totul sa para usor :))))))
    oricum, mie nu prea mi-au placut. vocal nu se ridica la nivelul celor din exo, doar unii din cei care dansau mi-au placut. si un tip sau doi care au facut rap, unul avea vocea groasa, iar celalalt era mai inalt

    Apreciază

  2. Nu poti compara live-ul cu mv-ul original. Ar trebui sa comparam 2 live-uri, doar ca exo ca si mulți altii nu cântă 100% live si nu suna la ei ca si cum ar fi epuizați, cei de la produce 101 au avut 100% live.
    Exo sunt 9, astia au fost 6. Una e sa împărți o melodie cu 9 persoane unde fiecare cântăreț are mai mult timp sa isi tragă suflarea si alta e sa o împarți în 6.
    Nu-i jignesc pe exo si nu spun ca nu sunt buni doar ca nu mi se pare ok comparația. Tare mult as vrea sa-i vad pe exo cântând melodia asta fara varianta înregistra pe background ca sa putem sa comparam cum trebuie.
    Eu cred ca băieții s-au descurcat foarte bine atât cu dansul cat si cu live-ul.

    Apreciat de 1 persoană

    • Lasa-ma sa te contrazic,stagiari nu s-au ridicat deloc la nivelul celor din EXO. Iar daca spui ca nu poti compara interpretarea stagiarilor cu videoclipul original atunci cauta pe youtube un videoclip in care baietii canta live,tot nu se ridica la inaltimea baietilor.
      Aaa,da daca esti bun nu conteaza numarul membrilor,nu conteaza daca sunt 6 sau 9 daca esti bun. Dar e clar pana sa ajunga la inaltimea celor din EXO mai au de lucrat,dar nu ii judec

      Apreciază

      • Ce sa caut pe YouTube daca nu exista asa ceva? 😂😂😂😂
        Pune-le si ăstora pe background pozitivul si o sa vezi ce bine se vor descurca.
        nu poți sa ai pretenția ca niște oameni sa danseze mult si sa aibă un live perfect doar pe negativ.
        Trupele k-pop canta pe un mix intre negativ si pozitiv, au sprijin vocal, iar băieții astia nu au avut asa ceva.

        Apreciază

        • https://polldaddy.com/js/rating/rating.jshttps://m.youtube.com/watch?v=Gtr9fYIA-A0
          Uita-te de la minutul 00:45 la 4:10, vei vedea o interpretar live ridicat la un standard ridicat iar Lay si Tao nu sunt pe scena chiar daca in videoclipul original au si ei parti in care canta.si cu toate ca lipsesc ceilalti au avut o interpretare frumoasa. Mai sus ai prestatia live pentru ca tu ai spus ca nu au asa ceva,am vrut sa-ti demonstrez ca exista 😁😁

          Apreciază

          • Sunt buni, dar se vede ca le este mai greu. Aici vocile lor nu sunt constante si au momente când li se pierde puterea din voce ceea ce e perfect normal.
            Băieții par putin obosiți dacă ma întrebi pe mine.
            Eu inca nu ii vad cu mult superiori celor din produce 101. Cred ca oamenii s-au obișnuit ca melodia sa fie cantata de exo, iar acum nu o pot percepe pe alte voci.
            Tu ca fana infocata a celor din exo ca si mulți altii probabil ca vrei sa ii pui intr-o lumina buna.
            Eu vad lucrurile putin obiectiv pentru ca nu sunt genul de persoana care sa fie super biased.
            Mereu am sa susțin talentul celor 3 vocalisti foarte buni din exo, calitățile la dans ale lui kai, lay si xiumin, dar asa cum pot spune lucrurile pozitive asa pot sa le spun si pe cele negative cum ar fi sehun, inca cred ca a intrat in trupa doar pentru ca e frumos.
            Ai dreptate, au avut un live bun, dar nu perfect.

            Apreciază

            • E normal ca sunt obositi au avut de sustinut un concert intreg. Si nu,nu ptivesc din perspectiva unui fan ci din contra. Te rog sa te uiti la fiecare in parte cu interpreteaza dansul,e foarte diferit. Nu spun asta pentru ca sunt obisnuita cu EXO ci pentru ca dansurile lor nu prea corespund. Nu vreau sa ma cert dar asta e adevarul…..aaa,da si in legatura cu SeHun nu a intrat pe degeaba,are voce si chiar daca nu e extraordinara o are. Si uita-te putin la performanta dansului sau,e extraordinara.

              Apreciază

Lasă un răspuns

