G-Dragon anunţă locaţiile unde se va opri în turneul său mondial


După ce G-Dragon a anunţat că va susţine un concert solo în luna iunie, YG Entertainment a dezvăluit că va fi un turneu mondial şi că artistul va vizita 19 oraşe din toată lumea! Care sunt acestea?

Pe 25 aprilie, agenţia a declarat că turneul lui G-Dragon intitulat ‘G-DRAGON 2017 CONCERT: ACT III, M.O.T.T.E (Moment Of Truth The End)’, va începe pe Stadionul Cupei Mondiale din Seul şi apoi se va îndrepta spre Macau, pe 16 iunie. Pe 24 şi 25 iunie, va susţine două concerte în Singapore, apoi se va îndrepta spre Bangkok pentru reprezentaţiile din 7 şi 8 iulie. Terminând cu continentul asiatic pentru moment, se va îndrepta spre cel american, începând cu Seattle (11.07), San Jose (14.07), Los Angeles (16.07), Houston (19.07), Chicago (21.07), Miami (25.07), New York (27.07) şi Toronto (30.07). După asta, se va îndrepta spre Australia şi Noua Zeelandă cu evoluţii pe 5 august în Sydney, pe 8 în Brisbane, 12 în Melbourne şi pe 16 august în Auckland. Turneul şi-l va încheia revenind în Asia şi mai exact, în Japonia, unde va susţine două concerte în Osaka, pe 22 şi 23 august, şi altele două în Tokyo, pe 19 şi 20 august.

Vedeţi şi voi că Europa nu există pe harta lui G-Dragon, dar nu disperăm, pentru că pe poster scrie la final „Şi Altele”, ceea ce înseamnă că ar mai putea apărea locaţii noi!

În legătură cu tema concertului, YGE a declarat: „La acest concert, veţi putea vedea o trilogie în care va fi inclusă viaţa lui G-Dragon până acum. Vor fi ilustraţii cu cele mai sincere amintiri ale lui, ale vieţii sale luxoase şi excentrice, dar şi ale momentelor grele în care se luptă cu singurătatea şi agonia.”

Pe lângă acest concert, G-Dragon mai pregăteşte şi un ultim album solo înainte de înrolarea în armată.

sursă

Anunțuri

11 gânduri despre “G-Dragon anunţă locaţiile unde se va opri în turneul său mondial

  1. Nu se duc in orase mari din Europa si America deoarece locatiile nu suporta aparatura scenei si jocurile de lumini din concerte si tu vrei la noi… sa ne multumim daca apar macar la 10.000 km de Otopeni. Concertele lor sunt la alt nivel

    Apreciază

    • Vb serios ?? Sunt n concerte cu trupe mari organizate in Europa..aparatura si tot tacâmul .. pur si simplu YG n are habar de Europa …mereu anunța un turneu „mondial” în care Europa lipsește :))) sa speram ca se schimba situația .. Sau mai adaugă niste concerte in Japonia :)))

      Apreciază

    • Nu sunt coreenii cei care sustin pentru prima data concerte in Europa si aparatura lor nu e cu nimic mai diferita decat a altor artisti. Vorbim de Europa si America, nu de Africa :)) Vor merge oriunde atata timp cat se fac bani, in Europa sunt putine tari in care si-ar acoperi cheltuielile la un concert, deci e clar de ce aleg locatiile din Asia sau America de Nord..

      Apreciază

      • Ce venues suporta paniurile lor mobile de 15 metri, proiectoarele suspendate, randurile de lumini, artificiile si mai ales focul? Nu mai spun de ,,flying stage,, si de scena in sine, care trebuie sa aiba neaparat un numar de metri. Dar de platforme si care? Stage underground? Unde?
        Stiu ca nu au reusit sa mai tina intr-un oras din America deoarece in era alive aveau nevoie de suport pentru 3D, nu aveau loc pentru recuzita si nici tranzitia de la un cantec la altul nu se putea face repede.
        Iau un exemplu concret, Rihanna. Poti compara perdeaua ei cu nori si prelata alba ce acopera scena cu ce fac ei? Sunt perfomari, ceilalti cantareti.
        Referitori la bani: Un singur concert in Italia, Spania sau Franta aduce fani din intreaga Europa, chiar si eu m-as duce.Sunt site-uri si grupuri speciale ce trimit din Asia catre America goods de la concerte…deci despre ce vorbim?

        Apreciază

        • Iti spun ca problema nu e in aranjamentul scenic, care se face liber. Suntem in secolul tuturor posibilitatilor 🙂 Nu vor veni acolo unde sunt putini fani si nu scot profit, chiar daca au o sala perfecta pt concert 🙂

          Apreciază

  2. Se duc în Asia pentru că acolo au fanii cei mai dedicați, unde au șanse să vândă tone din produsele lor. Iar în America pentru că acolo sunt mulți asiatici, cu același tip de comportament vizavi de idolii pop. În Europa (și partea ne-asiatică a Americii) oamenii nu-s dispuși să arunce bani cu lopata pentru tot felul de poze, inele, clame, fulare și alte nimicuri la prețuri exorbitante, chiar dacă au bani. Europenii-s învățați să cumpere CD-ul, iar în Kpop CD-ul ăla e mai mult un bonus, undeva sub 1% din valoarea pachetului… Că nu fac profituri din urlatul fanilor, ci din vânzări.
    Cât despre publicitate, nici atât. Europenii nu se vor uita la spoturi publicitare cu Suzy sau Rap Monster, astfel încât cine-știe-ce firmă de haine să fie interesată să le dea bani.
    Deci nu au piață 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s