Mino vorbește despre următoarea revenire de la WINNER + album solo


winner,song-min-ho

Recent, Mino din WINNER a participat la o ședință foto pentru numărul din luna mai al revistei InStyle.

În timpul interviului, idolul a vorbit despre emoțiile pe care le-a avut înainte de comeback-ul trupei: ”Încă de la debut, grupul nostru a primit foarte multă dragoste și interes, pe care nu le-am meritat. Din această cauză, ne-am pierdut ”echilibrul” și am devenit slabi. Noi nu am vrut să fim răniți și din acest motiv n-am pus prea mari speranțe în această revenire, nu din cauza că n-am avut încerdere în muzica noastră, ci din cauza că ne-am speciat. Dar comeback-ul a fost cu succes, sunt foarte fericit”.

Cânad a fost întrebat, cum ar dori să-și petreacă vacanța, Mino a răspuns: ”Visez la foarte multe lucruri. Vreau să călătoresc în străinătate cu prietenii mei. Îmi place foarte mult să călătoresc, dar acum nu-mi pot permite acest răsfăț, din mai multe motive. În primul rând, trebuie să încheiem promoțiile pentru noul nostru album, de asemenea, îmi doresc ca trupa să revină cu noi melodii până la finele acestui an. Mai târziu, după ce va avea loc lansarea albumului meu solo, cred că voi putea să mă odihnesc. ”

song minho instyle magazine, song minho instyle 2017, mino instyle, winner photoshoot 2017

cr: yesasia

Lasă un răspuns

