Cosmic Girls şi Seventeen vor colabora


Untitled collageCosmic Girls au fost alese modele pentru noile uniforme şcolare „ELITE”.

IOI şi Pentagon au fost modelele pentru brandul de anul trecul, iar acum se pare ca ştafeta a fost preluata de Cosmic Girls. Costumele lor de scenă au fost uniforme şcolare pentru melodiile recente, deci fetele se vor potrivit perfect cu noua linie de haine. De asemenea, pentru acest brand, vor face o colaborare cu Seventeen.

Autorii revistei au spus: „Cosmic Girls este noua generație care şi-a arătat farmecul prin evoluţiile lor. Imaginea trupei se potrivește perfect cu cea a revistei noastre, aşadar, le-am ales ca noile modelele pentru noi.” 

Sursa

Un gând despre “Cosmic Girls şi Seventeen vor colabora

  1. Am zis eu ca o sa fie ceva cu cele mai mari trupe ca număr de membri. Eu chiar mă bucur și abia aștept sa văd pozele. Demult m-am gândit cum ar fi o colaborare la aceste doua trupe, 13 baieti și 13 fete. Abia aștept.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

