[Interviu] Hoody vorbește despre proiecte viitoare și procesul de lucru din cadrul AOMG


În timp ce se afla în Austin, Texas, pentru festivalul SXSW, Hoody a realizat un interviu cu  hiphopkr. 

Ești pentru prima dată în Austin ? Ce părere ai despre oraș?

Hoody: Da, mă aflu pentru prima dată în oraș, mi-a plăcut mult timpul petrecut aici. Orașul e liniștit, îmi place mult faptul că locuitorii lui par să fie fericiți. De asemenea, mâncarea e delicioasă. Felul meu favorit e pui prăjit cu vafe, combinație ce pare ciudată la prima vedere, dar am devenit fanul ei .

Cum au decurs cele 3 show-uri din cadrul SXSW ? 


Hoody: Iubesc să pun muzică pentru oameni. Evenimentul Fader Fort a fost al 3-lea eveniment în care am avut rolul de DJ, deci m-am pregătit mult pentru el. Am fost puțin emoționată, pentru că a fost primul meu show internațional, dar m-am distrat mult în cadrul acestui eveniment.

În 2013 ai fost artistul ce a deschis concertul lui Kelela în Seul (în cadrul turneului ei coreean-japonez). În această săptămână (săptămână SXSW ) ea a venit să-ți arate suportul la unul dintre show-urile tale !


Hoody: Da, a venit !! Nu m-am așteptat să fie prezentă, deci am fost plăcut surprinsă și mișcată de suportul ei.

Ce te-a inspirat să alegi muzica ca și ocupație ? 

Hoody:  La început, muzica era un hobby pe care îl practicam prin intermediul activităților din club pe perioada liceului și a universității. După ce am terminat facultatea am realizat că  e ceea ce vreau să fac, am început să îmi creez singură muzica.

Te-ai alăturat AOMG în 2015. Cum e să creezi muzică în AOMG? E mult mai diferit comparativ cu perioada în care lucrai independent ? 

Hoody: Când am semnat cu AOMG, la început, am simțit un sentiment de apartenență în cadrul agenției. De asemenea, un simț al responsabilității, lucru diferit comparativ cu perioada în care produceam muzică independent. Partea care a rămas la fel: încă sunt în poziția în care pot produce muzică liber, în timp ce am oportunitatea de a colabora cu artiștii și producătorii cu care îmi doresc să colaborez.

Ce face ca AOMG să fie diferită de restul ?

Hoody: Nu pot să comentez dacă celelalte agenții fac și ele asta sau nu, dar AOMG e o agenție ce sprijină artistul în orice direcție acesta dorește să se îndrepte. Fiecare artist din AOMG e liber să își creeze propriul stil, condițiile fiind create de el. Iar artiștii se sprijină unul pe altul colaborând/muncind împreună. De exemplu, am muncit împreună cu Loco la ceva aranjamente pentru muzica sa, iar el mă ajută pe mine cu muzica mea. Ne sprijinim unul pe altul în foarte multe aspecte, e un proces cool, foarte plăcut.

Ultimul tău EP, On and On, a avut parte de colaborări cu diferiți producători: GRAY, Cha Cha Malone, and PEEJAY.  Există artiști sau producători internaționali cu care ți-ar plăcea să lucrezi anul acesta ? 

Hoody: Sunt foarte mulți . Dacă ar trebui să aleg trei, mi-ar plăcea să lucrez cu Blood Orange (Devonte Hynes), Thundercat și Kelela.  Sunt un mare fan al muzicii lor, mi-ar plăcea să lucrez cu ei în viitor.

Poți să ne spui ceva legat de proiectele viitoare din cadrul acestui an ?? 

Hoody:  Mereu mă provoc să creez muzică diferită față de cea pe care am produs-o înainte. Sunt genul de persoană căruia nu îi place să facă același lucru mereu. Mi-ar plăcea să încerc ceva diferit pentru următorul meu proiect. Fanii îmi lasă câteodată mesaje ca ” mi-ar fi plăcut să cânte așa în loc de ..” iar eu mă gândesc „ooh, pot face și asta”. Dacă comentariile sunt constructive, nu mă deranjează să le primesc.

Ne aflăm la sfârșitul acestui interviu. Un mesaj pentru fanii intenaționali ? 

Hoody: Mi-ar plăcea să vizitez și să am show-uri în cât mai multe orașe posibile. Am fost foarte surprinsă de numărul de fani care m-au susținut la SXSW. Sunt foarte recunoscătoare și emoționată să vizitez cât mai multe orașe pentru a le observa reacțiile.

 

Cr. hiphopkr

Lasă un răspuns

