K-Pop Idols: Conversații Amuzante (22)


Vă era dor de această rubrică? A trecut mai mult timp de când nu s-a mai postat genul acesta de articol. De data aceasta nu este un articol special cum a fost ultimul, ci cuprinde cam de toate. Pregătiți-vă pentru mult „Produce 101” + un mini wanna laugh.

Să-i dăm drumul!


Eric Nam: V l-a ales pe J-hope ca cel mai urât din grup.
Jin
: Dar de ce ai dezvăluit asta?
J-hope
(către V): Tu! Să îmi dai înapoi cadoul pe care ți l-am dat de ziua ta.
V
: Nu este așa, dar ce a spus Namjoon hyung este mai rău.
Rap
Monster: Ce am zis?
V
: Dacă Jin îl pune pe Jungkook pe ultimul loc, RM este gen „E asta o glumă?”, dar dacă eu l-am ales pe J-Hope, RM: „Oh, spune adevărul”
J-Hope
(către RM): YA! TU!
Rap
Monster: CÂND AM ZIS ASTA???


Jennie (Black Pink): Unicornii există.
Rose
: Da
Jennie
: Eu chiar cred asta.


Jonghyun (SHINee): Ce mă interesează zilele astea?
Hee Chul: Câți ani sunt de când a debutat SHINee?
Jonghyun: 9 ani.
Hee Chul: Ah, deci mai e un an. Răspuns! Să îți cauți altă agenție.


Lee Kwang Soo: Alo? Eunji?
Eunji
(A Pink): De ce m-ai sunat dintr-o dată?
Lee
Kwang Soo: Chiar acum filmez „Running Man” și am auzit ca m-ai ales ca tip ideal.
Eunji
: De ce aș face asta?


Seungkwan (SEVENTEEN): Ai insoles în încălțăminte, nu-i așa?
S.Coups
: Bineînțeles. Și tu ai, nu?
Seungkwan
: Normal.


MC: Arătați foarte serioși și frumoși în photoshoot. Ahh..
Onew
din SHINee: V-a plăcut?


Luna (f(x)): Colegele mele au venit să mă susțină.
Amber
: Ba nu.


J-Hope: Astăzi e ultima înregistrare. Spune un cuvânt.
Suga
: Un cuvânt.
J-Hope
: Spune mai multe cuvinte.
Suga
: Două cuvinte.


Red Velvet la Hello Counselor:
Wendy
: Ai iubită?
MC
: De ce-l întrebi? Ești interesată?
Participant
: Sincer, nu ești genul meu.
Wendy
: Doar am întrebat..


Sowon (G-Friend): Aaah! Am găsit o fată urâtă (filmând-o pe SinB).
SinB
: E ciudat să aud asta de la cea mai urâtă membră.


Întrebare: Unde vă vedeți peste 10 ani?
Taeyang
: Unul dintre noi va fi gata…
MC
: Cine? (G-Dragon ridică mâna)
Taeyang
: …accidental.


Heechul: Cum a fost azi? (vorbind de emisiune)
Hani
(vorbind cu gura plină): Azi..
Heechul
: Mănâncă și tu mai frumos, ca o domnișoară.


Amber îi spune în chineză câinelui să plece.
Eric
Nam (în engleză): Câinele tău vorbește chineza?


MC: El (G-Dragon) are un aer de playboy.
Seungri începe să râdă.
T.O.P
: Știti de ce râde așa? Se gândește că, de fapt, el este acel playboy.


Lee Kwang Soo: Pe vremea asta frumoasă, fiind cu tine în Busan, mă simt ciudat.
Taeyeon
: Ăsta e Ulsan.
Lee
Kwang Soo: Uh? Suntem în Ulsan?


Yoon San (HOTSHOT): Voi credeți că-l urăsc, dar nu e chiar așa. Bine, poate îl urăsc puțin pe Sungwoon, dar e Sungwoon.


Rocky (ASTRO): Rocky este…
MJ
: Urât.


Jay Park (citind o întrebare): Care e desertul meu preferat? Sau spune deșertul?
Jay
Park: Păi, desertul meu preferat este înghețata și deșertul meu preferat este Sahara.


Hani: Cum e? Arăt mai feminină, mai slabă?
Heechul
: Arăți ca Harry Potter.


Jessi în rochie de mireasă:
Jessi
: Nu mă pot mișca.
Mama ei: Taci, vocea ta nu se potrivește cu rochia.


Jisoo (BLACKPINK): Stai puțin. Lisa a făcut aegyo? Ah, mă dor urechile.
Jennie
: Nu am auzit nimic.


Seolhyun din AOA (intrând în platoul emisiunii): Scuzați-mă? Sunt în locul potrivit?
Heechul
: Normal, de asta te afli aici.


Seungri: Știți de ce avem multe cântece triste? Din cauză că toate relațiile lui (G-Dragon) au eșuat.
G-Dragon
: Vezi-ți de treabă.


Stephanie: Nu îl cunosc. Ce să fac?
B.I
(iKON): Știi, nici eu nu te cunosc.


Seungri: UEE-si, ce părere ai despre mine?
UEE
: Nu, mulțumesc.


JB: Yughyeom-ah, nu fi obraznic.
Yughyeom
: Ce să fac, am învățat totul de la hyungs.
JB se ridică și aleargă după el.


Seungri: Când vorbesc în japoneză ei (membrii) nu prea înțeleg.

G-Dragon: Înțelegem, dar nu e amuzant.


Henry (despre Sorn din CLC): Arată de etnie mixtă. Pe jumătate înger…
Sorn
: Normal trebuia să roșesc, dar nu simt nimic.


Jihyo (TWICE): Dacă pic în apă mă vei salva?
Tzuyu
: Nu știu să înot.


JB: Jackson, te pricepi la emisiuni, dar poți să mai taci. Trebuie să îți punem fermoar la gură?
Jackson
: Dacă nu vorbesc..
JB
: DACĂ NU VORBEȘTI LUMEA O SĂ FIE LA FEL!


Jackson: Ăsta e noul mini album al lui Eric. Aici este foarte mult photoshop, el nu arată așa în viața reală. Ia întoarce-te.
Eric
Nam se întoarce.
Jackson
: Cine ești tu?


Henry: Am avut o imagine bună, dar Amber a distrus-o.
Amber
: Oppa, oamenii trebuie să știe că ești un gunoi.
Henry
: POFTIM? DUMNEZEULE, OPREȘTE-TE!


Bam Bam: Sunt Bam Bam. Al tău oppa.
Mark
: Sunt Mark, cel care crede că Bam Bam trebuie să tacă.


Yoon Ji Sung, așezându-se pe scaunul cu numărul 25 (Produce 101, MMO Ent.): Dacă o să fiu pe locul 25 o să îi mulțumesc lui Dumnezeu, lui Buddha. Nici măcar în școală nu am fost numărul 25.


(Produce 101)
Ahn
HyungSeob: @*#@#’@’
Son
Dong Myeong: Hă?
Ahn
HyungSeob: Să mă trezești.
Son
Dong Myeong: Pe cine?
Ahn
HyungSeob: Eu, eu, eu. Ai înțeles?
Son
Dong Myeong: Ce e cu el? Vorbește în somn. 😂


Stagiarii de la MMO când au auzit că NU’EST se pregătesc să intre:
Jaehan
: Vreau să îmi dea autografe.
Jisung
: O să fac o poză cu ei.
Daniel
: O să jucăm cu ei LOL.
Jisung
: Sau poate Overwatch.
Daniel
: O să mergem la internet café cu ei.
Jisung
: O să primesc un pupic de la ei….Aici? (arată obrazul)


Jisung (despre stagiarii de la compania trupei MAMAMOO): Sunt atât de fericiți, se vede că nu au experimentat gustul amar al vieții.


Jisung (când îi vede pe Ha Sungwoon și Noh Taehyun din HOTSHOT): Să bei apă de la diferite emisiuni, woah asta e diferit. Eu beau apă doar din cartierul meu (Hapjeondong). Așa că înainte să plec de aici (din competiție), o să beau multă apă.


Kang Daniel (despre Lee Woo Jin, maknae-ul Produce 101): L-am îmbrățișat. Este atât de adorabil.


Lee Woo Jin, când a aflat că Park Sung Woo are 30 de ani: El practic a trăit viața mea de 2 ori. :O


BoA: Tu ai scris versurile?
Lai
Kuan Lin (Produce 101, Cube Ent.): Da, dar împreună cu profesorul.
BoA
: Măcar e sincer.


BoA: Yoo Seon Ho, ești vocalist? Poziția ta?
Yoo
Seon Ho (Produce 101, Cube Ent.): Sunt vocalist?
BoA
: Așa scrie aici.


Reacția mea când l-am văzut pe Park Sung Woo (^) la „Produce 101”:

El nici body rolls nu face cum trebuie, dar după am fost gen:


Când ești conștient că începe școala, dar îți dai seama că tu nu ai făcut nimic în vacanță:


 Așteptări vs realitate:


Cred că asta e cea mai drăguță relație din „Produce 101”, tata și fiul, Kang Daniel și Lee Woo Jin:


Reacția mea la sfârșitul primului episod din k-drama „My Secret Romance” (o să vă vorbesc de ea într-un viitor articol):


Gif-ul acesta este perfect pentru mine și prietena mea care a aflat de k-pop. (Eu sunt Suga)


Ați pățit chestia asta vreodată cu o melodie? Eu da și asta e cea mai recentă 😂😂😂


Asta a fost tot, sper că v-a plăcut și o să lăsați și comentarii :>>😂😂😂

V-am pupat!

19 gânduri despre “K-Pop Idols: Conversații Amuzante (22)

  1. Conversatia dintre Eric Nam si Bts …acolo unde J Hope se adreseaza catre V eu am vizionat o Alta varianta
    J Hope zise : Ia, vino incoace! acus iti vom sterge toata vopseaua (machiajul)😂😂😂

    Apreciază

  2. Stie cineva daca Jisoo si Jennie chiar nu o suporta pe Lisa sau doar se tachineaza? Am auzit chestii dure si pe vlive gen Hai sa ne prefacem ca suntem prietene

    Apreciază

    • Sincer nu stiu ce sa iti raspund pentru ca nu le urmaresc pe fete asa de des, m-am uitat doar la cateva videoclipuri in care interactionau si parerea mea este ca doar o necajesc asa in gluma, ea fiind si cea mai mica din trupa, nu prea are cum sa le raspunda 😁

      Apreciază

Lasă un răspuns

