Membrele EXID dezvăluie cântăreții lor preferați care promovează în acest moment


EXID,LE,Junghwa

Trupa EXID și-a făcut apariția la emisiunea radio a lui Lee Hong Ki, Kiss The Radio, pe 26 aprilie.

După ce au câștigat primul trofeu cu melodia Night Rather Than Day la emisiunea The Show, fetele au vorbit despre noul lor comeback. LE a spus: ”Nu ne-am așteptat la asta, a fost destul de emoționant. A fost pentru prima dată când am cântat doar cu patru membre, și m-am gândit foarte mult la Solji unnie.

Apoi membrele au vorbit despre cântăreții lor favoriți. Junghwa, care este o mare fană IU, a dezvăluit că: ”De curând, m-am lovit de IU la un program muzical. Ne-am salutat și am făcut schimburi de albume. A fost minunat.Hani a spus și ea: ”Sunt o mare fană Oh My Girl. Sunt atât de drăguțe și sunt foarte apropiate de ideea mea de grup ideal.

LE a dezvăluit și ea la final că: ”Îmi place de Hyerin din EXID. Îmi place faptul că mereu spune ce își dorește. De asemenea, am evoluat mult în același timp cu Minzy, și este o așa de bună dansatoare și cântăreață.”

Cr.: Allkpop.

Lasă un răspuns

