Membrii trupei K.A.R.D vorbesc despre popularitatea lor într-un interviu cu „@star1”


Membrii trupei K.A.R.D, nou-veniţii care au impresionat deja şi s-au făcut auziţi, au oferit un interviu pentru „@star1″, împreună cu o sesiune foto.

Î: Primiţi atâta atenţie din străinătate, chiar dacă încă nu aţi debutat oficial. Pe lângă vizualizările uimitoare de pe Youtube, „Don’t Recall” s-a clasat pe poziţia a întâia pe iTunes.

Somin: Din moment ce nu ne-am aşteptat la un astfel de răspuns, totul pare un vis. Pur şi simplu suntem fericiţi.

B.M: Nu-mi vine să cred. Sunt din L.A şi prietenii îmi spun că trupa K.A.R.D e destul de populară în SUA. Îmi trimiti capturi foto din clipuri şi mă uimesc de fiecare dată.

Î: Deja s-a confirmat faptul că veţi avea un turneu internaţional. Ce parte a farmecului trupei credeţi că a impresionat publicul internaţional?

B.M: La început, pur şi simplu glumeam când strigam „turneu mondial”, dar, surprinzător, a devenit real. Cred că am reuşit să ajungem la urechile oamenilor datorită genului de muzică abordat.

J.seph: Am văzut poze cu fanii ce stăteau la coadă să cumpere bilete şi asta e uimitor. Mă gândeam atunci „Chiar sunt fanii noştri?”. Trebuia să măresc pozele pentru a-mi crede ochilor. Haha

Î: Sunt mulţi fani aici, în Coreea, ce vă recunosc pe stradă?

B.M: Eram odată într-un tren din Itaewon şi un bărbat s-a apropiat de mine, spunându-mi „Eşti cumva B.M? Sunt un mare fan al trupei K.A.R.D”. Am discutat puţin şi mă gândeam atunci că ar fi trbeuit să iau cu mine nişte CD-uri cu autograf. Chiar voiam să-i ofer unul.

Î: Tot apar întrebăr despre posibile relaţii amoroase dintre membrii trupei. E posibil aşa ceva?

K.A.R.D: Cu siguranţă că nu.

Jiwoo: În timpul sesiunii foto de mai devreme, ni s-a spus să pozăm cu feţele noastre lipite una de alta şi am simţit un disconfort atunci. Ce şocată am fost (râde).
J.Seph: Niciunul dintre noi nu e nici măcar pe aproape de a fi pe gustul celuilalt.

Î: Atunci cum arată tipurile voastre ideale?

J.seph: Îmi place actriţa Park Si Yeon. Nu o compar cu membrele din trupă, desigur.
Somin: Cred că mă mulţumesc cu oricine, atâta timp cât nu e oppa J.seph (râde). Nu am un tip ideal, dar cred că prefer un bărbat cutezător.

Î: Cum aţi reacţionat prima dată când v-aţi auzit melodiile?

B.M: A fost „nebunie”. De „Oh NaNa” am fost obsedat, iar când am auzit pentru prima dată ritmul piesei „Dont’ Recall”, am foste gen „Wow”.
Jiwoo: După ce am ascultat „Don’t Recall”, am exersat în continuu, din moment ce voiam s-o înregistrăm cît mai repede.
J.seph: Sincer, m-au trecut fiorii când am ascultat „Don’t Recall”; atât de tare era.

Î: Oficial, încă nu v-aţi făcut debutul. Ce aţi dori să faceţi cel mai mult odată ce veţi debuta?

Somin: Vreau să merg la emisiunea „Yoo Hee Yeol’s Sketchbook„.
B.M: Vreau să particip la „Hit The Stage”.
J.seph: Aş vrea să merg într-un turneu naţional prin Seul, Daejun, Daegu, Busan şi Insula Jeju.
Jiwoo: Vreau să am o întâlnire cu fanii. Cred că e oportunitate minunată să fim mai apropiaţi de ei.

Vedeţi mai jos pozele din sesiunea foto şi nu uitaţi de versiunea ascunsă a piesei „Rumor” pe care trupa plănuieşte s-o lanseze în curând!

sursă

Un gând despre “Membrii trupei K.A.R.D vorbesc despre popularitatea lor într-un interviu cu „@star1”

Lasă un răspuns

