Jung Kyung Ho vorbeşte despre relaţia sa cu Sooyoung din Girls’ Generation


Girls-Generation,Sooyoung,jung-kyung-ho

Actorul Jung Kyung Ho a vorbit despre relaţia sa de 5 ani cu Sooyoung din Girls’ Generation.

Într-un recent interviu cu revista „Women’s Sense”, Jung Kyung Ho a spus: „Pentru că sunt genul de persoană căreia nu-i pasă de ce cred alţii, bănuiesc că trebuie să-i cer scuze lui Sooyoung în privinţa unor lucruri. A fost decizia mea de a face publică relaţia. Mă gândeam că nu e nimic greşit în a te întâlni şi că trebuie să fim mândri de asta. Cu toate astea, cred că i-a cauzat disconfort lui Sooyoung. Îmi pare rău.”

Când a fost întrebat despre ce fel de relaţie au, actorul a răspuns: „Ne susţinem reciproc mereu, nu doar când am filmări. Nu ne-am certat încă niciodată. La început, Sooyoung avea motive să se supere pe mine pentru că îmi place să beau şi să ies cu prietenii. Cu toate astea, acum ştiu ce nu ne place amândurora şi dacă voi fi atent, nu cred că ne vom certa pe viitor.”

sursă

3 gânduri despre “Jung Kyung Ho vorbeşte despre relaţia sa cu Sooyoung din Girls’ Generation

Lasă un răspuns

