[CCC] Triple H debutează cu „365 Fresh”


Imagini pentru triple h 365 fresh

Grupul mixt Triple H format din HyunA, Hui şi E’Dawn a debutat în sfârşit cu melodia „365 Fresh”! Mai jos sunt câteva dintre comentariile unor internauţi coreeni.

Comentarii de pe Herald Pop via Naver

  1. [+1,202, -38] Conceptul e un pic…prea de tot…yup
  2. [+792, -43] Noroc de HyunA…
  3. [+606, -18] Ce se întâmplă…
  4. [+422, -23] Cât trebuie să sufere HyunA pentru asta  ㅠ dar am impresia că acest grup nu va primi atenţie oricumㅠ
  5. [+293, -8] Nu e conceptul ăsta prea exagerat? La ce se aşteaptă să înveţe studenţii din asta? Agenţia lor e atât de iresponsabilă
  6. [+284, -5] Arată de parcă ar fi drogaţi…îmi pare rău pentru ei
  7. [+274, -4] Nu cred că e ok să faci populare chestiile ca drogurile, încercările de sinucidere, săruturile în toaletă…Clipul face să pară că e un obişnuit stil de viaţă
  8. [+235, -3] Mă îngrijorează faptul că ei sunt idoli şi fanii lor sunt majoritatea adolescenţi…le arată lucruri sexuale şi negativeㅠㅠ
  9. [+217, -6] Aigoo, e destul de murdar

Comentarii via Nate:

  1. [+136, -2] Nu spuna ea săptămâna trecută că senzualitatea asta o arată cu un anumit motiv? De ce a mai spus-o…
  2. [+117, -8] Greţos
  3. [+87, -3] Credeam că e vorba de wrestlerul american Triple Hㅡ ㅡ cine-s ăştia
  4. [+19, -0] Şi ce încearcă să transmită prin poziţia mâinii bărbatului în poza unde stau culcaţi în pat?
  5. [+16, -0] Până şi ţările care au un mod de gândire mult mai deschis în ceea ce priveşte sexul, nu dezvăluie în media scene cu sexul în trei, din moment ce tinerii se uită la asta…
  6. [+16, -0] Ce e asta, un sex în trei?
  7. [+15, -2] Deci ministerul nu are de gând să facă nimic cu scena aia de sex în trei? La naiba
  8. [+12, -0] Prea de tot…
  9. [+10, -0] E al naibii de greţos
  10. [+9, -1] Mi se pare greşit să dezvăluie astfel de scene, din moment ce idolii sunt susţinuţi de tineri…

sursă

 

10 gânduri despre “[CCC] Triple H debutează cu „365 Fresh”

  1. Doar mie mi se pare ca conceptul seamana cu Now?
    Tipul ăla chiar seamana cu Hyunseung, sinucigasul
    Câți băieți mai are de gand Hyuna sa bage in patul ei?
    Melodia e bunicică, dar nimic nu se compara cu Trouble Maker.😏

    Apreciat de 2 persoane

  2. Am de spus ceva:

    În primul rand nu e sex în 3 😂 Dacă s-au uitat cu atenție la clip au văzut ca Hui e a 3 a roata la bicicleta..în timp ce Hyuna e cu celălalt.

    În al doilea rand, din când în când sunt okay astfel de concepte. Pe mine nu mă deranjeaza sa văd astfel de lucruri. Decât numai cute cute cute tot timpul…

    Mie îmi place cum le-a ieșit și le urez mult succes!
    Și încă un lucru: ASTA NU E CONTINUAREA TROUBLE MAKER. Trouble Maker a fost – a trecut. Asta e ceva nou: TripleH .
    Dacă e Hyuna în grup NU înseamnă ca e Trouble Maker . NU e o înlocuire. E un alt subgrup 😊

    Apreciază

  3. Eu personal nu ascult HyunA , nu imi place nimic la ea dar in combinatia asta chiar imi place .
    Si Trouble Maker mi a placut dar TripleH imi place mult mai mult , cel putin pana acum ^^

    Apreciat de 1 persoană

  4. [+87, -3] Credeam că e vorba de wrestlerul american Triple Hㅡ ㅡ cine-s ăştia

    😂😂😂😂
    Melodia a fost ok..putin inceputul prea asemanator cu uptown funk dar intr un fel le dau dreptate si coreenilor. Da videoclipul este bine filmat si tot dar nu prea promoveaza chestii ok.

    Apreciat de 1 persoană

    • În kpop exista foarte multe lucruri de genul. De ce violenta ar fi promovata? Și distracția ” nu?
      Dacă te uiți la B.A.P – Skydive…Cross Gene – Black or white ….Bastarz – Conduct0….24k Bingo sau cum, și muulte altele, v-om vedea ca în kpop nu exista numai roz .
      Sau..ceilalți nu sunt criticați deoarece is doar băieți? Sincer nu mi-ar conveni de ar fi așa.

      Apreciază

Lasă un răspuns

