Eric din Shinhwa vorbeşte despre relaţia şi căsătoria cu Na Hye Mi


Eric le-a trimis fanilor Shinhwa o scrisoare în care le povesteşte deschis despre relaţia cu Na Hye Mi si nunta lor din această vară.

„Sunt într-o relaţie cu Na Hye Mi de cinci ani. Ne-am despărţit şi reîmpăcat de mai multe ori. În momentul când au apărut primele zvonuri legate de noi, nu formam un cuplu. Pentru a ne proteja unul pe celălalt, la acel moment, în loc să spunem că am fost iubiţi, am spus ca suntem într-o relaţie de senior şi junior”. Aceste rânduri scrise de Eric încearcă să clarifice motivul pentru care, în 2014, a negat că ar fi o legătură între el şi Na Hye Mi.

Mai departe, liderul Shinhwa le-a explicat fanilor şi cum au reapărut zvonurile unei relaţii în luna februarie a acestui an. ” Când au apărut pentru a doua oară zvonuri despre relaţia noastră, însoţite de poze, chiar era adevărat. Aşa că am recunoscut relaţia public”.

Conform tradiţiei din Coreea, înainte de nuntă, logodnicii trebuie să se întâlnească cu viitorii socri, însă acest lucru nu s-a întâmplat încă în cazul celor două vedete.

Eric a mai spus: „data nunţii a fost deja stabilită, dar încă nu ne-am cunoscut părinţii, din motive personale. Deocamdată nu am trimis nici invitaţiile pentru nuntă”, precizând totodată că intenţionează să trimită invitaţiile cu o lună înainte de marele eveniment.

Scrisoarea lui Eric către fanii Shinhwa se încheie cu un mesaj extrem de candid adresat fanilor săi: „Le mulţumesc tuturor celor care m-au susţinut şi mi-au purtat de grijă în toţi aceşti 20 de ani. 20 de ani de realizări sunt foarte importanţi, dar hai să lucrăm împreună pentru ca Shinhwa să se menţină şi în anii viitori!”.

Nunta lui Eric cu Na Hye Mi va avea loc pe 1 iulie şi se va ţine în mod privat, la biserică.

 

Găsiţi aici primele poze de la întâlnirea lui Eric cu iubita sa, din decembrie anul trecut.

Sursa

 

Lasă un răspuns

