Lee Dong Gun și Jo Yoon Hee s-au căsătorit și așteaptă și un bebeluș


Actorii Lee Dong Gun și Jo Yoon Hee și-au înregistrat căsătoria, iar cei doi au declarat că vor fi părinți în curând.

Agențiile ambilor actori au confirmat veștile, iar Lee Dong Gun a scris un mesaj pentru fani pe care îl aveți mai jos.

Bună, sunt Dong Gun. Vă scriu asta pentru că m-am gândit ca trebuie să aflați primii.

Toată lumea, eu și Jo Yoon Hee am devenit legal o familie bazată pe încredere și iubire. Am întâlnit-o pe platourile de filmare și am fost într-o relație. Când ne pregăteam pentru următorul pas, am întâmpinat bucuria unei noi vieți și așteptăm copilașul nostru nenăscut.

Deocamdată, plănuiesc să mă concentrez pentru serialul meu „Queen for 7 days”, iar după ce se termină, noi plănuim să discutăm cu părinții și să ținem o nuntă liniștită alături de familie și prieteni.

Sunt curios cum o să reacționați la aceste știri. O să devin un actor mai bun și o persoană mai fericită. Sper că o să mă încurajați și o să mă felicitați. Vă rog să vegheați asupra noastră cu căldură.

O să dau tot ce este mai bun pentru a deveni un actor mai bun și pentru a fi capul familiei.

Felicitări, cuplului!

Surse: allkpop, soompi

Un gând despre “Lee Dong Gun și Jo Yoon Hee s-au căsătorit și așteaptă și un bebeluș

Lasă un răspuns

