HyunA: ”Îmi place să fiu singura fată din trupă”


Pe 4 mai, trupa Triple H a apărut în calitate de oaspete la emisiunea radiofonică Cultwo Show, unde a vorbit despre debut și componența grupului.

În timpul emisiei, HyunA a împărtășit gândurile sale referitor la munca cu cei doi colegi de trupă. Ea a declarat: ”Când colaborez cu membri juniori, mă simt mult mai tânără. Mă simt tânără ,nu doar sufletește, dar și fizic. E exact acel sentiment ca atunci când poți purta din nou fustă scurtă”.

De asemenea, vedeta a declarat: ”Îmi place să fiu singura fată din această trupă”.

cr: yesasia

Un gând despre “HyunA: ”Îmi place să fiu singura fată din trupă”

Lasă un răspuns

