Un fost stagiar de la emisiunea Produce 101 a lăsat o scrisoare destul de emoționantă


Un fost membru al celui de-al doilea sezon al programului de supraviețuire Produce 101, a lăsat o scrisoare foarte emoționantă.

Pe 3 mai, stagiarul, a cărui identitate nu a fost dezvăluită, a publicat scrisoarea sa pe comunitatea online DC Inside. Tânărul a împărtășit gândurile sale cu privire la proiect:

A fost foarte trist să citesc mulțimea de articole, care aveau legătură cu programul Produce 101. La adresa mea nu au existat nici complimente, nici critici … Ah, da, cum ar putea ei [se referă la publicul coreean] să știe de existența mea, dacă nici nu am apărut pe ecran.

A fost o adevărată tortură, în momentul în care nu reușeam să-mi ascund emoțiile, iar peste tot în jur erau doar camere de filmat care mă treceau cu vederea, în timp ce restul stagiarilor radiau de bucurie, atunci când numele lor era menționat. Mă întrebam, oare voi reuși să apar pe ecran … Cu toate aceasta, a fost o perioadă când fiecare dintre noi a ajuns să-și cunoască neajunsurile și cred, acesta a fost un pas important spre realizarea visului meu. Acum, trebuie să iau totul de la început, iar când producătorii naționali vor uita complet de mine, mă voi întoarce. 

Producători naționali, vă rog, așteptați-mă!

Coreenii au fost destul de atinși de mesajul sincer lăsat de stagiar și au comentat următoarele: ”Nu știu cine ești, dar ai muncit din greu”, ”Sper că într-o zi îți vei îndeplini visul” și multe altele.

Cel de-al 5-lea episod al show-ului va fi difuzat astăzi, la ora 17:00 (ora României).

cr: yesasia

3 gânduri despre “Un fost stagiar de la emisiunea Produce 101 a lăsat o scrisoare destul de emoționantă

Lasă un răspuns

