Jo Kwon va lua măsuri împotriva internauţilor coreeni răutăcioşi


Se pare că Jo Kwon s-a săturat de cei ce lasă comentarii răutacioase pe reţelele sale de socializare, dând un avertisment împotriva lor.

Pe 6 mai, artistul a scris pe Instagram: „Bună ziua, sunt Jo Kwon! Încerc din răsputeri să îmi trăiesc viaţa ca de obicei, nelăsând bârfele şi comentariile răutacioase să mă afecteze. Dar, scriu această postare, pentru că mă simt tulburat psihic şi vreau să-mi exprim punctul de vedere.”

Jo Kwon a continuat: „Ştiu că comentariile scrise din răutate nu fac bine, dar şi că mă ajută să-mi văd mai bine defectele, însă unele persoane mi-au trimis mie şi prietenilor mei mesaje destul de dure. Nu am de ce să răspund la acele mesaje. Cred că acţiunile de a presupune unumite lucruri şi a deprecia viaţa cuiva au întrecut măsura.”

Pentru a acționa împotriva acestor oameni, celebritatea a declarat: „Mă voi uita peste fiecare comentariu răutăcios şi am să i-l arăt personalului din agenţie. Haideţi să ne trăim vieţile fără să rănim sentimentele altor oameni. Vă rog să iubiţi mai mult.

Iar în cele din urmă, a adăugat: „Utilizatorii care încep prin a scrie „am fost un fan de-al lui Jo Kwon” nu sunt fani. Un fan adevărat m-ar sprijini. N-am rănit niciodată pe nimeni. Vă rog, opriţi-vă! Dacă începeți să iubiți oamenii, puteți trăi cu o viziune atât de largă. Las un mare avertizment tuturor celora care îi rănesc pe alţii. Nu mai faceţi asta!”

sursă

Lasă un răspuns

