Ha Min Ho din ‘Produce 101’ e acuzat de hărţuirea sexuală a minorilor


misc

Stagiarii din „Produce 101” sunt implicaţi în controverse. Din nou.

Ha Min Ho (locul #47) de la The Vibe Label a fost acuzat de hărţuirea sexuală a minorilor. Au fost dezvăluite capturi ale conversaţiilor de pe Instagram dintre el şi persoane minore, lucru ce a cauzat un scandal la moment.

HMH: Nu, sunt sigur că poţi merge!!
HMH: Fighting, fighting
X: Şi tu, oppa
X: Ce faci astăzi?
HMH: Mă odihnesc acasă şi apoi lucrez noaptea
HMH: Vreau să aduc pe cineva aici
HMH: Mă întreb dacă este cineva

HMH: Oh şi faptul că ai vorbit cu mine prin mesaje
X: Da
HMH: Nu spune nimănui!
HMH: De azi înainte
X: Prietenul care era cu mine ceva mai devreme??

HMH: Nu poţi veni azi la 8 aici, nu?
HMH: De asemenea, le-ai spus prietenilor tăi despre faptul că vorbeşti cu mine?
X: Nu, nu le-am spus
HMH: Bine, chiar nu poţi să le spui
HMH: E foart important
HMH: Când termini facultativele cel mai devreme?
X: 8!
X: Haha
HMH: Whoa
HMH: Atunci spune-mi când eşti liberă

X: Când filmezi emisiunea?
HMH: Până în iunie
X: Vreau să vin să te văd
HMH: Da, să vii cu siguranţă
HMH: Poţi să părăseşti chat-ul pentru câteva secunde?
HMH: Trebuie să fac un screenshot la lista persoanelor cu care vorbesc şi să-l arăt managerului meu
HMH: Dar pe Instagram, dacă o persoană rămâne, chat-ul nu se şterge…of
X: Da, da
X: Oh serios?
HMH: Da, aşa e
HMH: Oricum, hai să ieşim şi apoi să revenim
HMH: Ştii cum să faci asta, da?

HMH: Nu voi face nimic
HMH: Vii?
X: Ar trebui să merg?
X: Dar ce vom face când ne vom vedea?
HMH: Mm
HMH: E un pic periculos din moment ce vom fi acasă
HMH: Dacă nu vrei astfel de chestii, cred că ar fi mai bine să nu vii
X: Să ne întâlnim acasă e un pic prea…
X: Putem să ne întâlnim afară mai târziu?
HMH: Dacă ne întâlnim afară
HMH: Vom fi prinşi
HMH: Chiar ieri, Joon şi Sungjae…

HMH: Unde locuieşti?
HMH: Trăieşti singură?
X: Da
HMH: Da, unde faci asta?
HMH: E aproape

HMH: Domnişoară __, poţi să păstrezi secretele bine?
HMH: Ah, hm
X: Eu?
X: Chiar vrei să spun asta cu cuvintele mele?
HMH: Unde eşti acum?
X: Nu am spus nimănui despr mesajele primite
X: Sunt la şcoală
HMH: Whoa
X: De ce?
HMH: Pur şi simplu
HMH: La ce şcoală mergi?

HMH: Voiam să-ţi spun să vii dacă ai timp
X: Ah, la spital?
HMH: Sunt acasă zilele astea
X: Cum să vin la tine acasă?
HMH: Sunt singur
X: Chiar şi aşa, cum să te vizitez acasă
HMH: Nu acasă!!!!
HMH: Sunt la Kyodae

HMH: Mulţumesc!!!
Nu uita să mă votezi, domnişoară __!!!!
Hehe
Faptul că am vorbit
Trebuie să rămâne un secret
Dacă postezi asta pe Twitter
Sunt mort

HMH: Hahaha
Mm
Aşa deci
Ah, e greu de spus
Mm
E în regulă dacă acea zonă nu-ţi place
Asta vreau să spun

Una din fete a dezvăluit asta ca dovadă:

Aceasta a scris: „Nu ştiu dacă e o dovadă, dar telefonul meu salvează automat totul, deci îmi arată când am făcut screenshot-uri…De ce aş face screenshot-uri în 2016, keke…Mi-a spus să şterg mesajele de pe Facebook pentru că este verificat, stagiar fiind. Nu ştiam că va fi la „Produce 101”.

Ha Min Ho e prins discutând cu fetele din liceu, ce sunt încă minore. În timp ce în unele mesaje, acesta încearcă să le invite la el acasă, în altele aproape că e agresiune sexuală. De asemenea, mai e acuzat că a încercat să pretindă a fi un stagiar de la Cube pe nume Yu Seon Ho, pentru a-şi şterge urmele.

După controversă, a fost dezvăluit că Ha Min Ho a părăsit emisiunea şi şi-a terminat contractul cu agenţia din care făcea parte.

sursă

8 gânduri despre “Ha Min Ho din ‘Produce 101’ e acuzat de hărţuirea sexuală a minorilor

  1. Am văzut doar câteva clipuri de prezentare din emisiune.. Stagiarul din BNM, „rapperul genial” :)) si inca vreo 2-3.. Deci n am prea mult habar de ei..dar in ritmul in care tot apar controverse despre ei ..am impresia ca am văzut emisiunea episod cu episod :))))

    O întrebare..unde pot vedea ce au făcut cu Who You ? ..sunt curioasa sa vad varianta lor 😀 ..am încercat sa caut ..dar n am reușit sa găsesc nimic :))

    Apreciază

  2. Nu ma uit la emisiune,dar nu mi se pare ca e hartuire sexuala asa cum suna cand auzi titlul,in fond fetele nu s-au dus la el si nu au fost obligate,asa bine puteau sa nu mai discute.Ca el avea alte intentii asa e,dar nu s-a intamplat nimic.Oricum regulile sunt reguli,trebuia sa fie constient de ele,asa ca nu e vina cuiva ca a fost dat afara 🙂

    Apreciază

  3. De ce e hartuire sexuala? Nu pare sa le fi obligat sau ceva! E de comun acord! Plus ca in liceu se intampla genul asta de chestii! Elevii „se intalnesc” intre ei, sau cu unii mai mari decat ei!
    Si sa nu uitam, sunt unii minori, mai ales cele de clasa a 9 a din liceul meu, care par mult mai mature decat cei de a 12 a! Si daca le intrebi in afara scolii cati ani au, iti spun ca au 17-18.

    Apreciază

  4. El citi ani are? Iar ele daca sunt la liceu deja au in jur de 17 ani. EU nu vad nici o hartuire,. Mam saturat de p 101, au vesnic scandaluri si sunt mereu pe prima pagina. Nici nu lam privit dar mia trecut pofta. Mnet vrea doar sa atraga atentia cu toate astea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

