Taeyang din Big Bang lansează melodia ”So Good”


Anterior, s-a dezvăluit că Taeyang din Big Bang a devenit imaginea noului model de automobil de la Lexus Korea.

Pe 14 mai, pe pagina oficială a brandului a fost publicat un videoclip pentru melodia ”So Good”, care a fost înregistrată de Taeyang special pentru a promova noul model de mașină – NEW LC500h.

Trebuie remarcat faptul că artistul nu doar cântă piesa, ci este și autorul ei.

cr: yesasia

2 gânduri despre “Taeyang din Big Bang lansează melodia ”So Good”

  1. Eu initial citind doar titlul articolului am crezut ca a revenit dar dupa am observat ca mi-am luat o mare teapa. Totusi mi se parea putin suspect. Nu tu revenire iKon, GD sau Black Pink. Direct revenire Taeyang dar totusi ar fi fost frumos. Cat despre melodie o ador, imi place chiar mult. Taeyang chiar are o voce minunata.

    Apreciază

Lasă un răspuns

