Taeyeon din Girls Generation a încercat să-și cumpere bilete la propriul concert


Похожее изображение

Taeyeon din Girls Generation a aflat cât de dificil este să obții bilete la concertul la care doreşti să asişti.

Pe 14 mai, artista a susținut un concert solo. În timpul spectacolului, aceasta a declarat: ”Am încercat să cumpăr bilete la propriul concert. Voiam să aflu cât de dificil este, pentru a înțelege de ce fanii continuă să-mi tot spună să susțin concerte într-un loc mult mai mare. Am încercat să cumpăr bilete și pentru concertul anterior”.

Apoi, Taeyeon a continuat: ”Cum era de așteptat, a fost un eșec. Pentru un moment, am crezut că mi s-a stricat telefonul. Din acest motiv, vreau să vă mulțumesc tuturor pentru această concurență acerbă pe care o faceți pentru a obține bilete la concertele mele.”

cr: yesasia

Save

Lasă un răspuns

