Yoochun din JYJ și viitoarea lui soție au fost văzuți la întâlnire + comentariile internauților


Dispatch a dezvăluit poze de la întâlnirea dintre Yoochun din JYJ și viitoarea lui soție.

După apariția acestor poze, o mulțime de internauți nu s-au putut abține și au lăsat comentarii la adresa artistului. Ce spun aceștia?

  • După felul cum își îmbățișează iubita, în timp ce ține o țigară în mână, se poate spune ce fel de persoană este …
  • Fumezi??
  • Acest tip încă continuă să fumeze ㅠ
  • Arată ca un cerșetor fără machiaj
  • Fumează, în timp ce iubita îl strânge în brațe
  • O îmbrațișează cu țigara în mână …
  • Am fost fana lui mai bine de 10 ani, acum .. puțin îmi pasă
  • Se pare că ea îl iubește mai mult decât el pe ea.

cr: yesasia

15 gânduri despre “Yoochun din JYJ și viitoarea lui soție au fost văzuți la întâlnire + comentariile internauților

  1. Nu am fost fana lui, i-am apreciat prestatia din drame si filme dar mi s-a scarbit de el dupa ce am aflat in ce mizerie de localuri umbla si din ce motiv. Sper ca viitoarea lui sotie sa fie fericita cu el. Sunt de acord cu internautii care au comentat fotografiile.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pff… Mda… Si pana la urma a iesit nevinovat… Hai sa nu stricam imaginea unei persoane care nici macar nu stie de existenta noastra… Fumeaza? Este viata lui pana la urma… Daca isi iubeste sau nu viitoarea sotie este fix problema lui… Ce mult ne pasioneaza stricarea unor vieti ale unor oameni carora le pasa sau nu de noi… So… Este viata lui, sunt problemele lui, care-i treaba?… Lasati-l sa isi vada singur de drum… Sunt MULTI idoli care fumeaza sau umbla prin cubluri sau care sunt bagati in scandaluri pana la gat, si nu se mai dramatizeaza atat pe viata lor, dar pe viata lui Yoochun, da… Iubesti un idol pentru muzica sau orice alta prestatie, nu pentru viata lui privata… Oppa este al vostru? Daca tot spune-ti asta, respectatii deciziile si intimitatea… Fanele sunt prea… „Oh vai, X a iesit cu Y, sa vezi ce amenintari ii spun lui x ca s-a atins de oppa Y”… Pe bune? Daca oppa X ar fi stiut macara ca fana Z exista poate i-ar fi pasat asa putin, dar in rest nu… So… Nu sunt fana JYJ sau TVXQ, imi place doar Back Seat de la JYJ si Catche Me de la TVXQ, atat, nu ascult SM, dar mi se pare josnica denigrarea pe care i-o aduceti… Repet, viata privata ar trebui sa ramana PRIVATA…

    O sa imi iau multe 👎, dar nu-mi pasa, am spus ceea ce am simtit si ceea ce ma deranjeaza… Eu nu am scris comentariul la adresa cuiva anume, ci in general, daca va simtiti, you’re problem!

    Apreciază

  3. Pe mine mă amuza cum ” fanii ” își dau seama din niște poze făcute de la distanta dacă cei doi se iubesc; ea îl iubește mai mult pe el decât invers; el e boschetar :)))…etc.

    Dar, pe de alta parte au și acești internauti dreptatea lor..Și drepturile lor. Adică pot sa își spună părerile. Si e și normal sa aibă păreri urate din cauza precedentelor/actualului lui Yoochun.

    Eu înțeleg ca lumea nu ar trebui sa se bage în viața lui personala, dar dacă e făcută publică?! Vrei nu vrei..tot arunci o privire pentru ca unii oameni l-au apreciat foarte mult când era mai tânăr, și îi interesează știrile și noutățile despre el…Asta înseamnă sa fi vedeta. Nu ai ce sa faci…Primești și iubire și ura.

    Apreciază

  4. orice om are fani si antifani :)) eu am fost si raman fana , el a facut ce fac toti coreenii:) fumeaza e problema lui..ca iubeste si este iubit..este iar problema lui:) Ziarele isi fac treaba sa vanda:) fiecare este fan pana greseste cineva, chiar daca este dovedit nevinovat.A luptat si a dovedit ca este 100% curat. Dar nimeni nu isi pune problema ca daca ar gresi cu ceva si toti prietenii iar intoarce spatele cum ar fi?? Poorul coreean este dur si iarta greu !!

    Apreciază

  5. A devenit purcelus 🐷 😂😂 Yoochun, odată ce ai ales familia eu zic sa-ti vezi în continuare de ea si sa nu-ti pese de comentariile internautilor 😏 multa baftă in tot ceea ce vei realiza in viitor. ✌

    Apreciază

  6. Eu una sunt fana lui si voi fi in continuare. Mi se pare putin penibil sa nu-ti mai placa un idol pentru ca are parte de niste scandaluri nu prea frumoase. Sincer scandalul asta m-a facut sa ma apropii si mai mult de el si nu imi este deloc rusine ca am facut asta. Inca de la inceput l-am crezut nevinovat si uite ca asa a si fost. Iar legat de acest articol e viata lui pana la urma si face ce vrea si cu asta cred ca am spus tot.

    Apreciază

  7. Dragilor,sunt oarecum un comentator neutru.Eu iubesc serialele coreene foarte mult.Cunosc foarte multi actori coreeni (mi-e mai greu sa le retin numele);Spre rusinea mea, actori romani din generatia tanara nu prea cunosc.Ceea ce vreau sa va spun este ca pana la urma si ei ,actorii,sunt oameni la fel ca noi doar ca orice gest al lor cat de nesemnificativ ar fi, – in ochii si gandirea noastra avida de senzational, il ridicam(pe el,gestul) la puterea n-.Ne laudam ca le suntem fani ca ii iubim(ba unii mai si lesinam) dar daca unul dintre ei face un gest (pana la urma banal) il desfintam ; uitam ca poate am plans sau am ras alaturi de personajul pe care-l interpreteaza si ca el, actorul, a imprumutat tot sufletul si toata priceperea si tot farmecul lui acelui personaj.As intelege blamul pe care-l aruncam asupra lor cand se intampla sa greseasca in public daca noi am fi sfinti. Va intreb,nu,mai bine va intrebati fiecare-CE FARMEC AR MAI AVEA VIATA DACA AM FI TOTI SFINTI? Nu-i asa ca ne-am plictisi? Multumesc pentru atentie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

