Choa din AOA lasă o scrisoare pentru fanii ei


https://i2.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/05/af_org/16063637/AOA-ChoA.jpg

Choa din AOA a lăsat o scrisoare pentru fani în legătură cu absența sa.

Chiar dacă FNC Entertainment a explicat că Choa a luat o pauză pentru că avea nevoie de timp pentru ea, zvonurile cum să va părăsi AOA nu au încetat.  Choa s-a decis să lase o scrisoare pentru a clarifica lucrurile.

Pe 16 mai, ea a postat pe Instagram:

Bună, aici e Choa!
Este prima mea pauză lungă de la debut, poate de asta oamenii au arătat interes și au fost surprinși. Vă mulțumesc că încă vă gândiți la mine, deși nu mai apar nicăieri.
Este o controversă legată de absența mea, dar pauza pe care am luat-o a fost plănuită și discutată cu agenția încă de dinainte să filmăm videoclipul pentru ‘Excuse Me‘ în decembrie 2016.
Eu am sugerat să vă spunem că am luat o vacanță pentru că am știut că m-ași fi așteptat, dar am fost sfătuită să nu fac vreo declarație despre pauza mea de odihnă. Echipa de conducere a companiei m-a avertizat, de asemenea, să nu folosesc mass-media pentru a atrage atenția spre pauza mea și așa am și făcut, deși nu am fost de acord întru totul.
Ar fi trebuit să încerc mai mult să-i conving pentru cei care mă așteaptă. Cred că am fost prea mulțumită de situație. Vreau să-mi cer sincere scuze celor care m-au așteptat și m-au susținut.
Poate că e pentru că vorbesc prea târziu, dar au început să circule o mulțime de zvonuri și speculații. Am luat o pauză pe care am plănuit-o din timp, și sper că nu vor mai fi și alte zvonuri în legătură cu asta.
Cei care postează zvonuri nefondate pot răni cu adevărat oamenii. Vă rog să le ștergeți.
Pentru final, aș vrea să-mi arăt din nou recunoștința pentru cei care m-au susținut până acum. Sper să îmi reiau energia și să le arăt tuturor o nouă latură a mea, să muncesc mai mult pentru voi. Mulțumesc.

Să sperăm că aceste zvonuri se vor opri acum.

sursă

 

2 gânduri despre “Choa din AOA lasă o scrisoare pentru fanii ei

  1. Pingback: ChoA din AOA îşi şterge toate postarile de pe Instagram | K-pop Romania

Lasă un răspuns

