PSY vorbește despre efectele negative ale succesului internațional


Imagini pentru PSY latest

Cântărețul a povestit, într-un moment de sinceritate, cum a fost afectat de succesul internațional al hit-ului „Gangnam Style”.

PSY a fost invitat la show-ul TV coreean “Ask Us Anything” care a fost difuzat în data de 13 mai. Cântărețul a mărturisit că unul dintre cele mai grele momente din viața sa a fost în timpul promovării melodiei „Gangnam Style”. Acest lucru s-a datorat faptului că artistul nu era pregătit pentru un asemenea mega succes. „Am făcut totul din distracție și a devenit prea mare [succesul]. Apoi așteptările față de următoarea mea lansare au crescut și acest lucru m-a înspăimântat”.

„Am încercat să ignor faptul că spectatorii așteptau și mai mult de la mine, ca să descopăr mai târziu că persoana care aștepta cel mai mult de la mine eram chiar eu… Așa că după Gangnam Style am continuat să mă întreb: De ce melodia asta nu are același succes ca și Gangnam Style? Cred că acea perioadă a fost cea mai grea pentru mine”.

 

Apoi, PSY a mai spus „Încă nu îmi explic cum de cântecul acela a devenit așa un hit. Este un mister”.

Sursa:

 

 

 

7 gânduri despre “PSY vorbește despre efectele negative ale succesului internațional

  1. Terminati cu aberatiile de genul: ,,Big Bang au deschis potile pentru Gangnam Style”, de ce au deschis portile pentru el? Eu in 2012 auzeam persoane vorbind de Gangnam Style, nu de albumul celor de la Big Bang. Daca ei intr-adevar ar fi fost una dintre cauzele succesului lui PSY, ar fi avut cel putin peste 400-500 de milioane de vizualizari la un videoclip din acel album.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Cred ca e foarte greu sa arati ceea ce simti într-o melodie si sa primesti de asemenea sentimentul celor pe care o asculta,succesul vine intotdeauna cand nu te astepti si sa il mentii e la fel de greu… Cand am asc. pt prima data PSY habar nu aveam ca e sud coreean,dar melodia chiar mi-a placut!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

