Seventeen dezvăluie un teaser pentru comeback


Картинки по запросу seventeen boom boom

Trupa Seventeen continuă să-și tachineze fanii, dezvăluind noi teasere pentru comeback.

De această dată, Seventeen a lansat cea de-a doua imagine-teaser pentru revenire. Se pare că grupul va lansa cel de-al 4-lea mini-album, care a fost intitulat ”Al1” pe 22 mai.

Amintim, ultima revenire a băieților a avut loc pe 4 decembrie 2016. Interesant, cu ce melodii ne vor surprinde de această dată?

cr: k-pop syndrome

2 gânduri despre “Seventeen dezvăluie un teaser pentru comeback

  1. Și eu îi aștept. Mă intrebam când vor mai reveni. Se pare ca pana la sfârșitul lunii iunie am în playlist noi melodie. Seventeen, Infinite. Doua trupe supreme. Ce ar mai urma comeback Bts? Deja 2 trupe din trei ale mele revin. Jun și SungYeol sunt bias supremi și acum dacă mai vine și Kookie cu Bts revenire promit ca… nu știu dacă promit. Mă bucur extrem de mult acum. Sunt așa fericita ca kpoper.

    Apreciază

Lasă un răspuns

