„Signal” de la TWICE ajunge un hit


Картинки по запросу twice signal

TWICE a terminat în sfârșit cu tachinarea și au scos melodia cea nouă, care se numește ”Signal”.

Se pare că noua melodie de la TWICE a fost pe placul fanilor, iar aceasta o dovedește pozițiile ocupate în clasamentele muzicale. Pe 15 mai, ora 23:30, ”Signal” se afla pe primul loc în topurile Melon, Bugs, Soribada, Genie și Naver, înregistrând statutul de all-kill.

Felicitări, TWICE!

cr: allkpop

 

3 gânduri despre “„Signal” de la TWICE ajunge un hit

  1. Mă bucur mult pentru succesul lor
    Dar nu mă bucur când văd ca oamenii apreciază o astfel de piesa . Normal, fiecare cu părerea lui.. Dar nu putem spune ca asta e o piesa buna. Sorry not sorry. Au un fandom foarte mare, aparent.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mă bucur pentru ele !!Dar mie una nu-mi prea place melodia.. Nu e in stilul meu, sunt foarte frumoase şi drăguţe în MV, dar totuşi nu cred că e un hit să fim serioşi, acele topuri se pot schimba mereu după revenirea altor trupe, comeback-uri!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

