P.O.P cântă piesa „Spring Day” de la BTS


Un nou grup de fete, denumit P.O.P, a lansat un cover după piesa „Spring Day” de la BTS!

Pe 17 mai, membrele acestei trupe au postat primul lor videoclip de pe canalul lor de youtube. Acestea încă nu şi-au făcut oficial debutul în industria muzicală coreeană, însă se pare că ele primesc din ce în ce mai multă atenţie şi dragoste de la public, mai ales după ce au lansat acest cover.

sursă

7 gânduri despre “P.O.P cântă piesa „Spring Day” de la BTS

  1. Cand esti faimos cred ca e greu sa iti dai seama cine iti apreciaza munca si cine se foloseste de tine doar pentru ca esti cunoscut.
    In ultimul timp BTS a capatat atat de multi „fani” printre celebritati mai putin faimoase.

    Apreciază

  2. Nu vreau să fiu rea, ei poate puţin, am observat că multe trupe încă ne debutate sau cu un număr scăzut de vizualizări /popularitate fac cover-uri pe melodiile trupelor populare, şi aici e la fel, să nu-mi spună cineva că din multe trupe ,melodii, fix una populară au găsit, asta e clar, să devină cunoscute/cunoscuţi folosesc această metodă, nu e nimic rău în asta, nu vreau să creadă cineva ca-i critic, chiar de loc, dar să te foloseşti de asta pentru faimă sau pentru că îţi place ţie acea melodie.. Eu m-aş duce pe prima variantă!! Oricum le urez succes

    Apreciază

  3. si bts cand erau la inceput de cariera si nu erau asa faimosi faceau asta..toate trupele fac asta (bine..nu fac toate un cover special , dar canta portiuni de melodie sau se comporta ciudat si asta intra tot in categoria „vreau sa fiu faimos”) . E una cand zici ca suna naspa si alta sa te plangi ca ele canta ca sa fie cunoscute(cum face si oppa) . Eu ma bucur ca BTS a ajuns asa sus incat alti artisti sa faca coveruri dupa ei asa cum si ei faceau(si inca fac)dupa altii.
    Acum hai sa nu mai cantam o melodi doar pentru ca e cunoscuta.
    Poate sunt fane bts, ce e asa de greu de crezut asta?
    (sa curga cu dislike:)))

    Apreciat de 1 persoană

  4. Nu sm nimic impotriva pt ca au fscut asts,si nici nu ma intereseaza daca au facut-o pentru popularitate sau doar pentru ca le place melofia su ca dunt fane. Nu sunt fan BTSdar totusi am ascultat melodia originala si imi place foarte mult atat linia melodica cat si versurile,dar cred ca melodia se potriveste sa fie cantata de baieti nu de fete. Nu vreau sa par rea doar ca interpretarea lor nu mi se pare frumoasa. Oricum cu toate astea nu sunt impotriva

    Apreciază

  5. Mie sincer nu-mi pasa la ce melodie face cover sau nu. Putea sa fie si BIg Bang dar sincer nu mi se pare ca fata are o voce frumoasa si nici nu interpreteaza calumea melodia. Poate sunt rea dar am auzit si voci mai bune.

    Apreciază

  6. Mie chiar imi place coverul lor, mai ales prima fata( nu stiu daca mai e una) a cantat foarte frumos. Acum nu cred ca au ales sa cante aceasta melodie doar pentru ca e populara, poate ca asta le-a placut mult si intr-un fel s-ar fi regasit in versurile ei.

    Apreciază

Lasă un răspuns

