Kangnam vorbește despre căsătoria bruscă a lui Eli


https://i0.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/05/af_org/17102639/Eli-kangnam.jpg

Kangnam a vorbit despre ce a avut în minte prima oară când a auzit anunțul brusc despre căsătoria lui Eli din 2015.

În al 17-lea episod al emisiunii Mr. House Husband din luna mai, Kangnam și-a vizitat prietenul, pe Eli și și-au amintit despre trecut. Eli a spus: „Când am făcut brusc anunțul despre căsătoria mea, amândoi lucram la o dramă. Noi am luat cursuri de actorie împreună.”

Kangnam i-a spus lui Eli: „Ai făcut anunțul despre căsătorie dimineața devreme. Am fost șocat. Noi lucram împreună, iar apoi noaptea următoare tu ai făcut un anunț cum că te căsătorești, fără să-mi fi spus și mie înainte. Mă întrebam ‘Ce-i asta?’”, apoi a glumit spunând „Acea dramă a eșuat. Din cauza lui.”

Într-un interviu cu producătorii, Eli a spus: „Probabil că problema mea a fost adăugată situației. De aceea îmi pare rău pentru el.”

https://i0.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/05/content/kangnam_1495032166_20170517_kangnameli.jpg

sursă

 

Lasă un răspuns

