Yoongi vorbește despre viața sa înainte de succes și momentele în care a trebuit să aleagă între mâncare și banii de autobuz


Yoongi Talks About How He Had No Money, Had To Choose Between Food or Transportation [[MORE]][GRAZIA KOREA] interview. Q: As a part time job? (making music when he was 13) YOONGI: Right, when I was young, it would be more accurate to say that I...

În cadrul interviului acordat revistei coreene „Grazia”, Yoongi din BTS a povestit despre câteva momente dificile din viața lui dinainte de a deveni vedetă.

“… Când eram tânăr [13 ani], ar fi mai corect să spun că am muncit decât că am lucrat în domeniul muzical. Dar asta m-a ajutat să compun și să fac aranjamente muzicale. Unii spun despre mine că am cântat și că am fost rapper underground, dar eu aș spune mai degrabă că m-am ocupat cu muzica, în Daegu. Lucrând într-un studio, am vândut ritmurile pe care le făceam și ulterior am început și să fac rap…”.

Yoongi a vorbit despre momentele dificile dinainte de celebritate. El a povestit că a fost o perioadă când, deși lucra în domeniul muzicii, câștiga foarte puțini bani. “Așa merg lucrurile în lumea muzicii. Eram prea preocupat să plătesc, cu banii pe care îi primeam de la job, taxa de autobuz și mâncarea”.

Acesta a mai povestit cum, uneori, pentru a-și putea permite o porție de mâncare ceva mai scumpă, renunța să mai meargă cu transportul în comun: “Dacă mâncam tăiței de 2000 de woni, trebuia să merg pe jos două ore până acasă. A fost o situație dură, dar am reușit să trec peste acel moment datorită pasiunii mele pentru muzică”.

 

Sursa:

4 gânduri despre “Yoongi vorbește despre viața sa înainte de succes și momentele în care a trebuit să aleagă între mâncare și banii de autobuz

  1. Daebak,Yoongi chiar e un model de urmat! Asta e unul din motivele pentru care iubesc idolii kpop,ei nu devin celebri datorita banilor sau faimei parintilor lor ci prin sacrificiile,munca si eforturile pe care le depun 😍😍😍

    Apreciat de 2 persoane

  2. Nu cred si am trecut prin aceiasi situatie ,ma trezaeam la 6 sa iau autobuzul ,dupa tranvaiul ca sa ajung la scoala ,aveam magazin in scoala ,muream de pofta ca toti mancau in jurul meu (eram un copil aveam 7-8 ani) si pana inapoi nu mancan nimic ,noroc ca scapam pe la 12- 1 .
    Si pentru un copil intr-un oras aglumerat si mare ,nu e chiar usor .
    Ma bucur ca a trecut peste asta.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

