Actrița Kim So Hyun a vorbit despre experiența sa în ceea ce privește relațiile


Actrița Kim So Hyun a luat parte la o sesiune foto în stil retro, pentru revista High Cut!

Ea a oferit un interviu pentru această revistă, în care a vorbit despre drama unde se filmează momentan – Ruler: Master of the mask, și chimia dintre ea și actorul Yoo Seung Ho.

Seung Ho oppa este ca un prieten de vârsta mea, e mai tânăr decât alți actori alături de care m-am filmat. Noi glumim și facem schimb de idei când lucrăm împreună. Cred că avem multe în comun și avem încredere unul în celălalt.

Actrița, de asemenea, a spus că a început să-și facă prieteni în timp ce se filmează: „Eram foarte închisă în mine. Acum, însă, totul merge bine. Pentru mine a fost cu adevărat complicat să lucrez cu actori mai mari decât mine. Cu unnie totul era minunat, chiar și cu actorii mai tineri decât mine, dar să lucrez alături de actori mai mari decât mine era foarte greu. Erau prea misterioși pentru mine. Dar dacă eu mă simțeam incomod, ei tot începeau să se simtă așa. Acest lucru nu era frumos din partea mea. Dar am început să citesc despre cum să devii mai prietenos, cum să faci glume etc.

Despre faptul că este cunoscută ca o persoană cu nicio experiență în ceea ce privește relațiile, ea a comentat: „Pot juca acțiunile ușoare legate de dragoste, dar încep să am probleme când vine momentul în care trebuie să-mi arăt sentimentele personajului masculin. Chiar dacă te uiți la filme, ceva oricum nu ajunge. Sincer, cred că din cauza că nu m-am întâlnit niciodată cu nimeni, nu pot să înțeleg în totalitate aceste sentimente. Dar cum poți să treci prin fiecare situație pe care trebuie să o joci? De aceea îi rog pe cei care mă înconjoară să mă ajute și studiez intens despre arta actoriei.

Sursă: YesAsia

Un gând despre “Actrița Kim So Hyun a vorbit despre experiența sa în ceea ce privește relațiile

Lasă un răspuns

