[Interviu] The Cut Studio : H1ghr- Jay Park


” Ce îl motivează pe Jay Park ?”. Artistul răspunde sincer într-un interviu cu The Cut, interviu în care vorbește despre cariera sa, lipsa de încredere de care a avut parte și cel mai recent proiect, H1ghr Music Records.

Ce îl motivează pe Jay Park? ” S-ar putea să sune a clișeu, dar e dorința de a supraviețui, de a avea în continuare mâncare pe masă și un acoperiș deasupra capului.”

Când crezi că lipsa de încredere pe care ți-o arată unii e scuza perfectă să renunți la pasiunea ta, aruncă o privire peste aceste vorbe.

La început, multă lume se îndoia de mine. Nu au crezut că am ceea ce trebuie. În trecut, eram văzut ca un idol kpop. Vorbeam prost limba coreeană. Oamenii erau ceva de genul ” Cine crede tipul ăsta că este ? ” . Am observat un model. De la părinții mei până la colegi, toate persoanele din jurul meu, au avut o urmă de îndoială  privind decizile sau acțiunile mele. Începând cu prima zi, când am încărcat pe youtube cover-ul de la Nothing On You. Pentru că erau îngrijorați, părinți mei au fost împotrivă. Erau îngrijorați că voi avea parte de un feedback negativ. Dar atunci, la acel moment, mie mi s-a părut ok. Nu a fost parte dintr-o strategie pentru a realiza un comeback, ci doar o simplă metodă de exprimare.

Munca împreună cu Cha Cha, producătorul meu. La început, oamenii mă întrebau de ce lucrez cu un producător mai puțin cunoscut. Dar acum, nimeni nu neagă talentul lui Cha Cha.

Oamenii au tendința să le fie frică de necunoscut, preferând ceea ce știu deja, ce e sigur. Personal, calea cea mai sigură nu m-a satisfăcut niciodată. Mereu am încredere în instinctul meu, dacă ceva e ok pentru mine, atunci o voi face. O să fiu încăpățânat și o să merg până la capăt, mereu am avut parte de rezultate așa. Deci muncesc din greu și continui să-mi urmez instinctul. Cu pași mărunți, oamenii încep să-mi recunoască eforturile. Indiferent că vorbim despre intenții sau sinceritatea mea. Evident, mai există persoane care încă se îndoiesc de mine, dar nu las asta să mă afecteze. Eu doar încerc din răsputeri să fiu o influența pozitivă. 

Pe măsură ce timpul trece, cred că trebuie să continui să evoluezi, indiferent de intensitate. ” 

Procesul în urma căruia a luat naștere H1ghr Music ?

‘Ce putem face pentru ca noi toți să creștem? ‘ Gândul acesta s-a aflat mereu în mintea mea pe durata întregului an. Acum, când AOMG și-a consolidat locul în scenă și toți artiștii AOMG evoluează constant, am vrut să ajut să creez oportunități pentru noi artiști, a fost timpul să încep o nouă agenție.”

Ce artiști caută Jay Park ?

” Artiști care au ceea ce trebuie: carismă, talent și o mentalitate corectă. Vreau ca acești oameni să strălucească. Să aibă succes pentru ca familiile lor să fie mândre, prietenii  la fel. Vreau ca ei să aibă parte de respect și să-și poată ajuta prieteni. Asta m-ar face mândru. „

De ce H1ghr Music Records?

” Ne-am gândit la numele agenției timp de o lună. Într-o zi ne-am dat seama. Indiferent că e vorba despre cariera noastră, muzica noastră sau orice altceva, mereu trebuie să creștem, să evoluăm, să ajungem la un alt nivel. Din cauza aceasta am decis ca numele să fie H1ghr Music Records. „

Rapperii din Seattle:

”  Pentru prima dată, am intrat în legătură cu artiști din Seattle. Acești artiști au menționat faptul că există foarte mult talent în Seattle, dar fără prea multe oportunități sau căi de a arata lumii acest talent. Ținând cont de asta, H1ghr Music nu va fi restricționată, nu se va axa doar pe o anumită piață muzicală, e o agenție globală. „

Scopul H1ghr Music Records ?

” Speranța noastră e că vom putea crea o comunitate globală unită prin intermediul culturii hip hop. Acesta e scopul și filozofia din spatele H1ghr Music Records.”

” În trecut, când locuiam în Seattle, am fost motivat de familia mea și de trupa de b boys din care fac parte. Am fost motivat de dorința de a face bani pentru a-mi ajuta familia și dorința de a împărți scena cu trupa de b boys. Acestea erau țelurile mele atunci, și le-am îndeplinit. Până în prezent, idolii kpop rămân cei mai populari, deci noi trebuie să muncim mult în continuare pentru a avea parte de un răspuns așa de călduros. Noi trebuie să ne găsim propria cale. Asta e ceea ce mă motivează astăzi. ”

Jay Park vrea să fie recunoscat ca …??

” Aș vrea să fiu recunoscut ca cineva care are un impact pozitiv asupra altor persoane. Sincer vorbind, banii sau lucrurile materiale pot să dispară în orice moment, acord prioritate impactului pe care îl produc în perioada vieții mele și modul în care îi tratez pe alții. De aceea vreau să fiu amintit ca cineva care a fost de ajutor și care a avut un impact pozitiv în viața altor persoane. „

Merg cu toată viteza înainte, fac asta pentru că s-ar putea să nu mai pot fi într-o poziție care să-mi permită să fac asta în viitor. Cât am această influență, vreau să ajut la creșterea, evoluția altora, sa fiu mentor. Tot efortul pentru a crea ceva și mai mare împreună.” 

 

”  Cred că mi-ar plăcea să iau lucrurile mai ușor, undeva în subconștient. Să-mi trăiesc viața cu adevărat pentru mine, să călătoresc, să văd lumea, să pot să am întâlniri normale. Doar eu, fără aceste gânduri pe care le am. Dar pentru a putea face toate acest lucruri mai târziu, sunt motivat și muncesc din greu acum. „

 

 

Cr. The Cut Studio

Lasă un răspuns

