iKON lansează alte teasere


Membrii iKON au lansat o serie de teasere individuale pentru revenire.

După ce a lansat teasere pentru următorul videoclip al melodiei „Bling, Bling”, de această dată, grupul a lansat o serie de teasere individuale cu fiecare membru.

iKON va reveni pe 22 mai cu albumul „New Kids: Begin” şi cu două melodii de titlu, „Bling, Bling” şi „B-DAY.”

sursă

5 gânduri despre “iKON lansează alte teasere

    • Jay este numele de scena al lui Jin Hwan… Song este numele de scena al lui Yun Hyeong/ Song Yun Hyeong… DK este numele de scena al lui Dong Hyuk… Iar Chan este prescurtarea de la Chanwoo… Si-au schimbat numele de scena… Avand doar Bobby si BI nume de scena, si ceilalti au primit unul… JuNe a ramas June… Nu ma mira, conceptul este unul nou, iar albumul spune tot New Kids: Begin… Sper ca te-am ajutat~

      Apreciază

      • M am prins ca despre asta e vorba doar ca ..eram ceva de genul „de ce ? ” .. nu era nevoie .. Jay.. cand toata industria se gandeste la Jay Park.. Song e Mino 🙂 ..DK am inteles ca mai e unul prin 17 .. creativitatea cam lipseste :))

        Ps. Ii ador pe zapaciti inca din perioada team B ..asta ca sa nu inteleaga lumea altceva :))

        Apreciază

        • Mda, vorbim despre YG, deci, mda… Imi place doar Anthem de la BI si Bobby… Ascult doar hip hop, 24k, BAP, Monsta X, NCT, Infinite, Block B si Highlight… Deci… Eu doar am raspuns…

          Apreciază

Lasă un răspuns

