BTS au câştigat la Billboard Music Awards


bts

Trupa BTS a fost premiată la Billboard Music Awards la secțiunea Top Social Artist, fiind cea mai bine cotată trupă de pe rețelele de socializare.

Băieții fac istorie fiind prima trupă K-pop care participă la decernarea premiilor Billboard. Idolii au acordat interviuri diferiților reprezentanți media care erau foarte interesați să audă ce au de spus coreenii. Iolii au câștigat premiul Top Social Artist, învingând personalități marcante din lumea muzicii, ca Justin Bieber, Selena Gomez, Ariana Grande și Shawn Mendes.

Iată câteva secvențe de la eveniment. În primul clip băieții le mulțumesc fanilor care i-au votat.

În al doilea clip, Rap Monster este purtătorul de cuvânt al trupei. Despre ce se vorbește în videoclip? Băieții au fost întrebați cum se simt, răspunsul lor nu a putut fi exprimat în cuvinte.
Întrebați fiind de unde își iau inspirația, Rap Monster a spus că aceasta poate veni e oriunde, undeori de la fanii lor, alteori chiar și din autobuz. Apoi au fost lăudați pentru calitatea videoclipurilor lor, iar RM a spus că filmările durează cam 3-4 zile. Cheia succesului pentru a menține o legătură strânsă cu fanii pe rețelele e socializare este comunicarea continuă, prezentând atât reușite cât și momente mai grele, plus momente obișnuite ca mâncatul. În cele din urmă băieții le-au mulțumit fanilor și le-au transmis iubirea lor.

 

Sursa: allkpop

 

24 de gânduri despre “BTS au câştigat la Billboard Music Awards

  1. Yeyyyyy!!!!!! Ma bucur atat de mult pentru aceasta performanţă a baietilor de la BTS au muncit foarte mult sa ajunga aici chiar au meritat sa castige 😍😍😍😍

    Apreciază

  2. Sunt foarte mândră de ei că au ajuns aici, sunt foarte mandră de ARMYs şi de alte fandomuri care au contribuit la această reuşită, nu-mi pot exprima în cuvinte cât de mândră sunt de ei, primul cuvânt cand au urcat pe scenă a fost „ARMY” i’m proud!! ♥♥

    Apreciază

  3. Acel moment cand stai treaza pana la 5 sa vezi daca bts castiga sau nu si totusi ai de invatat pentru ca e sesiune 😭. Oricum nu regret deloc si ma bucur asa mult pentru BTS. Merita tot pentru munca lor si in acelasi timp felicitari ARMY care au facut acest lucru sa fie real.

    Apreciat de 4 persoane

  4. Lol de ce trebuie sa vorbesti de „umilirea” altor trupe kpop la un articol despre un premiu pe care BTS l a castigat si cu ajutorul fandom urilor trupelor „făcute praf” ??? :)))) poți sa te bucuri de premiu fara asta 😎😎

    Apreciat de 1 persoană

      • Nu trebuie sa iti bați joc de celelalte trupe doar ca a câștigat Bts un premiu internațional. Sunt army, dar sunt și carat ,inspirit , L.O.V.E, și pot sa zic și exo-l deoarece am bias și acolo. Și ShinNee ascult. Dar eu nu le trântesc celorlalți ca trupa mea i-a bătut. Mă bucur enorm ca fana ca Bts au reușit. Și mă bucur și pentru ceilalți când câștiga la diferite evenimente. Sunt kpoper mai întâi și apreciez toate trupele pentru efortul și ambiția pe care o depun. Ești Army dar nu jigni și alte trupe. Trebuie sa fim toți fericiți ca o trupa COREEANĂ a ajuns sa câștige un premiu la un eveniment internațional, plus ca e și prima. Chiar dacă era Exo sau ShinNee sau Psy sau orice alta trupa eram bucuroasa ca se răspândește kpop-ul și ca se recunoaște ca e muzica buna.

        Apreciat de 1 persoană

  5. Daaa! 👏👏👏 Mă bucur că pleacă acasă învingători! Încă, nu pot sa cred, că au câștigat în fața lui Bieber, Selena și restul. Nu contează că au fost „ajutați” de fani, de fapt asta dovedește popularitatea lor și cât de iubiți sunt. Sunt o trupa buna, care și-au demonstrat talentul de mai multe ori, își merită premiul. Sunt mandra de ei și foarte fericita de victorie. 😍😍😍😍😍💜💜💜💜

    Apreciază

  6. Sunt asa fericita pentru ei ^^
    Eu nu sunt un fan BTS sau asa ceva , dar le apreciez extrem de mult munca lor , si munca kpop-ului.
    Cu ei , kpop-ul ajunge si mai cunoscut , si trupa. Meritau sa castige din plin. Si nu numai ei , orice trupa de kpop care ar fi fost nominalizata , pentru ca ce face un idol , nu toate vedetele pot sa faca. Sa ai o coregrafie stricta unde trebuie sa o dansezi mereu , in timp ce canti este super greu. Plus orele , dar orele de munca in fiecare zi la care te supui , si cat stres poti sa ai. Te poti accidenta mereu si multe alte lucruri.
    Oricum , sunt foarte fericita ^^ Succes si la anul baieti ❤ ;3 si paote cine stie , se mai baga si altii din kpop 😛

    Apreciază

  7. Doamne…ce sunt de fericita asa sunt mîndră de ei ….BTS 사랑해😢😢😢😢😢😭😭😭😭😍😍😍😍😍😘😘😘😙😙😙😗😗😗😗😚😚😚😚🙆🙆🙆🙆🙆😻😻😻😻😻💋💋💋💋💋💋💋💋💋👄👄👄👄👄👄👄👄👄❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    Apreciază

  8. Oficial am ajuns in punctul in care sunt atat de mandra,incat nu mai am cuvinte.De prima data cand le-am urmarit debutul,prestatiile,toata munca depusa am stiut,am avut presentimentul ca merita si ca vor ajunge undeva candva.Ziua aceea a venit in sfarsit si sper ca vor mai urma si altele mai mari 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • E un pas mare pentru fiecare fandom care isi sustine trupa cu devotament, nu e un pas mic pentru ARMYs gurl, pentru K-poperi ar fi un pas mare repetând ceea ce s-a întâmplat anul ăsta la Billboard, poate fi orice trupă, k-poperi trebuie să fie uniţi pentru a repeta asta, aşa k-popul va fi mai popular!!!

      Apreciază

  9. nu trebuie sa faci praf alte trupe… eu inainte de a fii fan Bts nu mi-au placut nu i-am ascultat dar acum i ador si pe ei eu ascult fiecare trupa favoriti imi sunt Exo , Shinee , Super Junior si altele

    Apreciază

Lasă un răspuns

