Ravi din VIXX acuză un cântăreţ chinez de plagiat + Jellyfish Ent. va lua măsuri


VIXX,Ravi

Ravi din VIXX acuză un cântreţ chinez de plagierea melodiei sale, Beautiful Liar.

Melodia „一人饮酒醉” din filmul ‘父子雄兵‘ a fost acuzată de plagiere, aceasta sunând exact la fel ca melodia celor din VIXX LR, melodie care a fost compusă de Ravi. Cântăreţul a negat că melodia este plagiată, şi cântecul a fost scos de pe YouTube.

Ravi a vorbit despre acest lucru, „Când am spus ‘Vreau să devin un trend’, nu m-am referit să mi se ia muzica, să se copieze, să se ignore şi să mi se rănească fanii. Este o diferenţă mare între a lua o melodie ca referinţă sau să te inspiri după ea şi doar să o copiezi, şi de asemenea este o diferenţă între a fi încrezător şi a fi  gălăgios. Poţi trece prin cazuri în care cuvintele nu ţi se potrivesc cu acţiunile ca şi creator, şi poţi fi mândru de munca ta, dar cred că aşa este cum faci o diferenţă mare. Este foarte nepoliticos să ignori fanii şi să îi răneşti. Chiar şi când oamenii au spus că este plagiere, am încercat să cred că am influenţat pe cineva, din moment ce şi eu mă inspir de la alţi. Sper că toţi care sunt influenţaţi de ceea ce facem noi, nu ne vor mai răni fanii.”

'트렌드가 되고싶다' 이 말은 내 음악을 가져다 베끼고 우리 팬들을 무시하며 상처주라는게 아닙니다. 작품을 만드는 것에 있어 레퍼런스로 영향 받는 것과 가져다 붙여넣는건 분명한 차이가 있고 당당한 것과 뻔뻔한 것은 차이가 있습니다. 창작자로서 시행착오를 겪을 수도 있고 자신의 작품에 자부심을 가질 수도 있지만 말을 어떻게 하는지에 따라 커다란 차이가 있다고 생각합니다. 저와 제 음악을 사랑하고 지지해주는 저의 팬들을 무시하며 상처주는 행동은 굉장히 불쾌하네요. 표절이다 뭐다 말이 나와도 맞다 아니다 싸우기보다는 저희도 무언가로부터 영감을 받기에 '누군가에게 우리가 어떠한 영향을 끼쳤구나' 라며 좋게 생각하고 있었습니다. 저희의 컨텐츠에 영향을 받아서 결과물을 만드시는 모든 분들이 잘 생각하셨으면 좋겠고 저희와 팬들에게 상처가 되는 행동을 하지 않으셨으면 좋겠습니다.

A post shared by RAVI (@ravithecrackkidz) on

Jellyfish Entertainment a declarat, „Suntem foarte dezamăgiţi să vedem că o creaţie de a unui artist şi compozitor de la agenţia noastră a fost folosit fără permisiune. Am cerut o verificare de plagiere la Comisia Coreeană de Copyright. Vom lua măsuri puternice potrivit rezultatelor.”

sursa: allkpop

Un gând despre “Ravi din VIXX acuză un cântăreţ chinez de plagiat + Jellyfish Ent. va lua măsuri

  1. VIXX sunt plagiati din ce in ce mai des, mai intai un turc, apoi un egiptean, care au crezut ca furtul instrumentalul Dynamite va fi trecut cu vederea. Acum Beautiful Liar. Acesti „artisti” nu s-au gandit la fanii Starlight, cum se simt ei? Dar cum se simt membrii VIXX, sa stie ca munca lor serveste ca paine pe masă pentru altcineva? lipsa de responsabilitate, plus totala lipsa de respect
    Da, imi pare rau. Da, sunt furioasa. Sper ca Jellifish va lua masurile potrivite.

    Apreciază

Lasă un răspuns

