Trupa iKON revine cu e melodii noi


Картинки по запросу ikon bling bling

În sfârșit, după o absență îndelungată, trupa iKON lansează noi melodii.

Recent, băieții au revenit cu un nou mini-album, numit New Kids: Begin. Special cu această ocazie, aceștia au lansat videoclipuri pentru cele 2 melodii de titiu, Bling Bling și B-Day. Băieții n-au renunțat la imaginea de ”bad boy” nici de această dată, aceștia rămânând la fel de energici și încrezători.

Ce melodie vă place mai mult?

5 gânduri despre “Trupa iKON revine cu e melodii noi

  1. Bling Bling imi place mai mult, iar beat-ul ma omoaraaaa :))), de cand am auzit-o numai asta am in cap :)) dar nici b-day nu suna deloc rau… si yeeeeey , au revenit zapacitii ❤ ❤ imi era dor de micuti . :D/

    Apreciat de 1 persoană

    • Maimutica asta a ta trebuie sa stea potolita nitel :))) .. suna bina rau bling bling 😉😉 nu credeam ca o sa mi placa mai mult alta culoare la June ..mai mult decat blond..se pare ca m am inselat ..si maknae..unde e baby maknae ????? .. Bobby 😎😎 ..zapacitii mici au facut sa merite asteptarea..

      Apreciat de 2 persoane

  2. Nooo…Nu prea ma încântă nici o melodie…😕 si care-i faza cu cele 2 melodii?? Asta’i album?? 😑 ori scot un album cu 6 sau 10 melodii ori numai scot deloc…La fel si Winner. Bine…ce au scos ei e mai bun ca ceea ce a scot iKON…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

