[CCC] TWICE ar trebui să-și schimbe conceptul?


Se pare că mulți dintre internauții coreeni s-au plictisit de conceptul trupei TWICE, aceștia vor ca fetele să revină cu o imagine nouă, diferită de cele anterioare.

Articol de pe Pann”Nu-mi place conceptul trupei TWICE”

[+409, -11] De acord. În ultima vreme, trupele feminine au o mulțime de membre de umplutură. Trupele se bazează doar pe melodii cu concept drăguț. Este atât de frustrant … Serios, nu-mi place să văd cum totul se transformă în J-pop (muzică japoneză) și care în cele din urmă va fi un eșec total.

[+402, -13] ”Like Ooh Ahh” a fost cea mai bună piesă de la TWICE. Nu știu cât de mult timp TWICE va lansa melodii ”drăguțe” cu coregrafii simple. Muzica lor nu e în stilul meu, dar dintr-un alt punct de vedere, fiecare cu gusturile lui. Dacă au lansat 3 melodii la fel, atunci ar trebui să încerce ceva nou.

[+347, -11] TWICE resping conceptele îndrăznețe și puternice? Cred că Like Ooh Ahh” a fost cea mai bună piesă și a avut cel mai bun concept.

[+165, -3] Nu doar TWICE, dar toate trupele feminine aș vrea să facă ceva schimbări. Ajunge cu piesele, gen ”Oppa, mă iubește ㅠㅠ”. În zilele noastre, femeile au devenit mult mai conștiente și mai independente. Nu știu, de ce trupele feminine nu se deosebesc de cele care au debutat în trecut? Chiar și talentele lor … O mulțime de trupe masculine își produc singure melodiile, de exemplu: WINNER, Seventeen, Big Bang, chiar și BTS. Nu înțeleg, de ce trupele feminine nu fac acest lucru? Nici o îmbunătățire.

[+154, -4] Cineva spunea că 4minute a avut un concept sexy, acesta i se potrivea doar lui HyunA. 4Minute au fost mai mult decât Girl-Crush. ”Hot Issue”, ”Muzik”, ”Crazy” și ”Hate” … ”Mirror Mirror” a avut un concept sexy, dar dintr-un alt punct de vedere, de fiecare dată reveneau cu o melodie diferită.

[+138, -4] Revin cu același concept de când ”Shy Shy Shy” a devenit populară ….Ce-i cu ”neomuhae neomuhae” (vers din refrenul melodiei ”TT”). Au vrut atât de mult ca această expresie să ajungă populară. Ar trebui să revină la conceptul piesei ”Like Ooh Ahh”.

[+130, -0] Nu doar TWICE, dar și alte trupe feminine încearcă să câștige popularitate cu acest concept … De parcă vor să devină populare dintr-o dată. Această influență japoneză se simte și la noi, e nebunie? Eu chiar urăsc numărul tot mai mare de concepte ”Lolita” …

[+118, -4] Textele melodiilor de la trupele feminine:
Dumb Dumb Dumb Dumb Dumb (”Dumb Dumb”Red Velvet)
Rookie Rookie Rookie Rookie (”Rookie” – Red Velvet)
Knock Knock Knock Knock (”Knock Knock” – TWICE)
Neomuhae Neomuhae (”TT” – TWICE)
Jjirit Jjirit Jjirit Jjirit (”Signal” – TWICE)

Textele melodiilor de la trupele masculine:
”Îmi place de tine”
”Te rog, nu mă părăsi”
”Vreau să te iubesc în acest fel”

[+112, -0] La drept vorbind, ”Signal” a ajuns #1, deoarece TWICE o cântă. Dacă ar fi fost piesa unei trupe mai puțin cunoscute, ar fi fost uitată demult … cred că ”Like OOH AHH” a fost cea mai bună piesă a lor. ”Cheer Up” a fost bună, dar versul ”Te rog, înțelege-mă, sunt fată” a iscat o mulțime de controverse. ”TT” – a fost o încercare de a o face hit. Textele melodiilor n-au nici un sens. Iar ”Signal”, cea mai proastă melodie. JYP ar fi trebuit să le dea o piesă mai bună. Suna mai mult a piesă pentru o reclamă, decât a piesă pop ㅋㅋ
[+112, -4] Trupa are dansatoare foarte bune, care își risipesc talentul în acest fel ㅠㅠ Momo a fost genială la Hit The Stage, am fost impresionat de dansul ei. TWICE au coregrafii de copii. Au omorât talentul lui Momo … Îmi pare rău.

[+97, -15] Black Pink – singura speranță ㅋㅋ Sper că vor continua cu conceptul ”Girl Crush” ㅠㅠ

[+96, -0] Am vizionat toate episoadele programului SIXTEEN și mi s-a părut TWICE – o trupă foarte drăguță, apoi, am înțeles că conceptele lor sunt cele mai proaste. Îmi pare rău … Mi-a plăcut conceptul ales pentru ”Cheer Up”, dar textul nu m-a impresionatㅠㅠ

cr: k-pop stock

7 gânduri despre “[CCC] TWICE ar trebui să-și schimbe conceptul?

  1. Mie una imi plac melodiile lor desi nu sunt fana, dar sunt de acord cu internautii. Daca au dat lovitura cu melodia ”Cheer Up” nu ar fi trebuit sa mearga pe un concept asemanator, ar fi trebuit sa il schimbe.
    De exemplu: Girls ‘Generation au dat lovitura cu „Gee” si dupa au schimbat conceptele si sunt populare.
    PS: Eu nu am nimic cu nimeni.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Sunt de partea internautiilor. Mi-ar placea ca TWICE sa revina cu ceva nou, sa-mi demonstreze ca sunt bune, talentate, nu doar cute. Adevaratele trupe feminine, din punctul meu de vedere, sunt: Girls ‘Generation, Black Pink si 2IN1(chiar daca trupa s-a destramat), si mai sunt trupe mai bune ca TWICE.

    Apreciat de 1 persoană

    • EXID, Sistar, 4Minute, Girls’ Day, After School, BEG… Hai sa nu le incadram pe Black Pino aici, au avut doar o revenire dupa debut… Ce concept ai putea sa schimbi la ele asa brusc… Dar mna… Zic si eu… Twice=Kindergarten

      Apreciază

  3. Sau nu neapărat sa schimbe conceptul…dar după părerea mea, JYP ar putea sa le dea melodii mai bune. Nu tare as vrea sa le văd pe Twice intr-un concept de bad girl, îmbrăcate în negru sau ceva. Dar piesele..ar putea fi altfel 🙂 …sunt piese în stilul cute care suna cumva (ca sa nu zic neapărat bine) ..au dansuri mai complicate …etc.

    Apreciază

  4. Tipic, una vorbim – alta facem! Majoritatea trupelor populare lansează melodii pe concepte ”sigure”, să nu șocheze fanii, pentru că de cele mai multe ori când se schimbă conceptul, fanii pleacă. Sunt multe trupe, care chiar au concepte diferite, fără a avea popularitatea celor in TWICE, Apink sau GFriend de exemplu, care se axează fiecare pe un concept.
    Une-s fanii doritori de ceva nou care să dea năvală la Dreamcatcher, Purfles sau Pritz?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

