T.O.P din Big Bang a scris o scrisoare prin care își cere scuze + Reacția internauților


Big-Bang,TOP

T.O.P le-a scris fanilor o scrisoare prin care îşi cer scuze pentru cele întâmplate în aceste zile.

El a fost acuzat că a consumat ilegal marijuana și a admis acuzațiile. De asemenea, acesta încă este investigat. Dacă va fi găsit vinovat, T.O.P va putea primi până la 5 ani închisoare sau o amendă în valoare de 50 de milioane won (44.560$).

     Acesta este Choi Seung Hyun (numele real al lui T.O.P).

În primul rând, vreau să-mi cer scuze din toată inima pentru dezamăgirea multora și provocarea unei controverse prin vina mea.

Sunt prea dezamăgit de mine chiar să-mi cer scuze în persoană … Nu am scuze și am multe regrete. Acum scriu cu prudență în timp ce mă tem de tot …

Cred că ar trebui să fiu pedepsit pe bună dreptate pentru că îi doare pe membrii, agenţia, publicul, fanii care m-au prețuit și familia mea într-un mod care nu poate fi repus. Inima mea mă doare, și sunt foarte dezamăgit de mine însumi.

Mă voi uita de mii de ori înapoi și voi reflecta și mă voi gândi la acțiunile mele … Nu voi face din nou aceleași greșeli iresponsabile. Îmi cer scuze pentru că nu pot să-mi cer personal scuze și mă voi gândi mai profund.

Sunt foarte jenat de mine.

Îmi pare rău.

Să vedem acum şi comentariile coreenilor:

Sursa: Star News via Naver

1. [+1.946, -57] Suspin … într-adevăr trebuie să investigăm tot YG în acest moment
2. [+1,611, -58] El a văzut în primul rând cât de mult poate urî cineva să treacă peste un scandal de droguri, este atât de patetic … Oamenii nu se schimbă. El doar reflectă acum pentru că a fost prins ㅋ
3. [+1.031, -77] Du-te la închisoare ca E-Sens dacă ai simți așa
4. [+751, -31] Respectaţi ceea ce vă propune legea
5. [+290, -30] Știți că trebuie să mergeți în închisoare ?????????? Nu îndrăzni să spui că o să plătești prin muzică nouă
6. [+249, -22] Doar uită să te întorci. Ca un fan de 10 ani, am terminat cu tine. Ar fi trebuit să știi mai bine după ce ai văzut prin ce a trecut GD.
7. [+215, -15] Vă rog să-l puneți sub o investigație de arest.

Sursa: Nate

1. [+159, -13] El a mințit la început spunând că a fost o ţigară electronică până când fata cu care a fumat a spus adevărul și acum îşi cere scuze, pentru ca el să obțină o pedeapsă mai mică! Ești un criminal, crezi că o scuză scrisă de mână te va scoate din asta? Respectă legea și dispari din ochii mei.
2. [+154, -16] Nu este doar un scandal, a comis o crimă. Park Bom a încercat să-şi facă un alibi cu o grămadă de minciuni, până când a fost prinsă. De aceea nu mai putem să-i lăsăm pe acești YG bătrâni. Stați departe de televizor pentru tot restul vieții.
3. [+131, -18] Dacă Big Bang era un grup feminin, ar fi fost exilată din industrie deja – acest lucru nu este doar primul tău scandal, nu ești altceva decât un criminal. Crezi că îți poți recicla imaginea prin emisiuni precum „Infinity Challenge„? Kim Tae Ho PD trebuie să se trezească și să oprească turnarea acestor copii YG și oferindu-le oportunități pentru a-și curăța imaginea.
4. [+12, -4] Ați comis o crimă care merită o pedeapsă, deci respectaţi legea! Ce faci puștiule? Pentru ce ar trebui să fie bună această scrisoare de reflecție?
5. [+11, -8] Dacă ați fi o membră al unui grupul de fete, nu ați fi nimic altceva decât oase în acest moment, deoarece haterii v-ar fi rupt în bucăți ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ
6. [+9, -4] Da, indiferent, du-te la închisoare și reînscrie-te la gogo

Articol: G-Dragon își cere scuze faniilor japonezi „Acest lucru nu se va întâmpla din nou”

Sursă: Dispatch via Nate

1. [+251, -7] De ce îţi cer scuze în Japonia pentru ceva care s-a întâmplat în Coreea?
2. [+208, -13] Și-a curăţat imaginea cu adevărat după ce a intrat în ‘Infinity Challenge’ ~
3. [+168, -22] Drogaţii GD & TOP + șofer nebun Seungri, ucigaș Daesung
4. [+19, -4] Aveți grijă de voi înșivă
5. [+4, -1] Destul acum…. investigaţi YG

Sursa: allkpop, netizenbuzz

21 de gânduri despre “T.O.P din Big Bang a scris o scrisoare prin care își cere scuze + Reacția internauților

  1. Of… Mereu îmi fac nervi când citesc comentariile răutăciose ale internauților. Îl ador pe T.O.P ca și artist și îl respect, ca pe orice alt membru Big Bang și nu numai, dar ce face el și ce aparține de viața lui personală nu mă privește. Chestia asta cu consumul de substanțe interzise și cum îl judecă „fanii” e ca și cum aș începe să îl judec pentru că îi place să mănânce un anumit fel de mâncare. De asemenea nu sunt de acord cu viciul lui și sunt afectată, fiind un fan de-al lui. Nu o să îl judec pentru aceste acuzații, fie ele și adevărate. Cât despre comentariul cu „GD și TOP drogați”, ce dovadă are ea sau el că JiYong Kwon s-a drogat vreodată?
    Ca orice alt fan de-al acestui artist și ca orice VIP, îl susțin moral pe Choi Seung Hyun și sper în continuare că nu va fi nevoit să plătească această sumă enormă sau să stea 5 ani în arest.

    Apreciat de 3 persoane

    • Tu vorbesti serios ?? Compari un fel de mancare cu consumul de substante interzise = incalcarea legii ?? Ii sunt fan de vreo 6 ani si tot nu pot sa i gasesc scuza pentru faptul ca a INCALCAT o LEGE !!! Gata cu ipocrizia si cu falsitatea aceasta. A incalcat o legea, suporta consecintele. Nu au rostul povesti cu ce face cu viata lui personala bla bla cand il urmaresc paparazzi si afli despre oppa detalii picante despre viata lui.. nu mai tine de viata personala asta ?? Cand afli pe cine a sarutat oppa..ce relatii a avut..asta nu e privat?? Frate.. a incalcat o lege si unii se comprta ca si cum toata lumea ce aduce asta in discutie e hater si ii vrea raul .. invidios pe popularotatea lui ..bla bla … suma enorma ??? Serios ?? Uite un exemplu „40k pe show..am avut patru luna asta..fa calcule ” zice Jay intr o melodie ..si tu esti ingrijorata ca tipul ce are turnee intregi vandute cu audiente de peste 40k nu are suma asta ??? :)))) fereasca sfantul ca oppa sa trebuiasca sa plateasca pentru faptul ca a incalcat legea.. chin si persecutie..asa ceva .. sa inteleg ca n ai fost prin zona cand GD.. declara ca n avea habar ce a fumat nu ?? :)))

      Apreciază

  2. Wow, comentariile coreenilor sunt atât de dure…. Pana la urma e viața lui……Dacă faci ceva rau sau bun, oricum vei fi criticat,asa ca eu sper sa nu mai aud asemenea stiri despre artisti valorosi ca acesta. .. . Ce se va decide tine se soarta…

    Apreciat de 1 persoană

    • Sunt dure!!?????……e viata lui!????
      E adevarat ca fiecare face ce vrea cu viata lui dar acest oppa sau cum vrea oricine sa-l numeasca,a consumat droguri ilegale,a incalcat legea asa ca trebuie sa plateasca pentru ce facut

      Apreciază

  3. T.O.P a fost si va ramane intotdeauna membrul meu favorit din Big Bang, dar nu cred ca un om poate fi mai presus de lege. Da, ce face cu viata lui il priveste, atata timp cat nu incalca legile tarii in care se afla. Sincer, un doctor chirurg de exeplu, mi se pare mai important decat un artist pt o societate, iar daca acel doctor trebuie sa plateasca atunci cand incalca o lege, mi se pare normal ca si un artist sa nu fie scutit de pedeapsa pentru incalcarea legii. Ce mi se pare interesant e ca din cate stiu, membrii Big Bang calatoresc destul de mult in strainatate…. sunt curioasa ce s-ar fi intamplat daca ar fi declarat ca a fumat marijuana intr-o alta tara, si nu pe teritoriul Coreei, (respectiv in casa lui)? Ar mai fi fost oare de competenta politiei din Seoul sa ancheteze acest caz?

    Apreciază

    • A avut loc un accident si un motociclist si a pierdut viata .. doar cauta pe google daesung scandal si o sa ai parte de mai multe articole … dar din cauza acestui accident il fac ucigas pe Dae

      Apreciază


  4. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsCrima… Crima… Crima… Pe cine a ucis?… Pff… Sunteti penibili!… Serios acum, sunteti nebuni… A fumat marijuana, si-a cerut scuze… Care-i treaba?… I-ai fost fan 10 ani de zile, si acum il tratezi ca pe un gunoi?… Pff… Nu tin cu YG, si nu imi plac artistii de la YG, i-am criticat de fiecare data cand am avut ocazia… Dar, acum nu mi se pare ca tot YG-ul ar trebui sa fie pus sub test… Fiindca sunt si oameni buni acolo… Da, TOP a gresit… Si-si va plati pedapsa, fiindca politia nu cred ca l-ar baga la inchisoare doar pentru fumat de marijuana, sunt altii care o cultivau sub pat, si ce sa vezi, sunt free~, nici GD nu cred ca l-ar lasa in inchisoare, cel mai bine pentru un idol de top, este sa plateasca o amenda, fiindca i-ar pata imaginea… E-Sens nu este atat de cunoscut… Ma intreb oare peste 6 ani, cand BTS vor aniversa 10 ani de la debut si, sa zicem ca, Suga sau Jimin ar fuma marijuana, cum ve-ti reactiona? Ah stai, stiu… Ii ve-ti tine in puf, si ii ve-ti cauta scuze cu tampenii precum, „Oppa al meu a fa ut asta din cauza stresului sau presiunii” „Oppa nu-i vinovat”… Porcarii de acest gen… Este viata lor so fac ce vor cu ea… Scandalul lui TOP este doar al lui, nu al intregii Coree…Dar mna, mass media asta, mereu cauta probleme private si le fac publice… Mi-e greata de fanii astia cu multe fete… Bleah 😛… Success TOP pe viitor, ai grija in armata! See you soon TOPy ❤

    Apreciază

    • E adevarat tot ceea ce ai spus,nu sunt fan Big Bang dar imi place muzica lor si in special cea a lui T.O.P dar daca a gresit e normal sa plateasca pentru asta. Nici eu nu sunt deacord sa faca inchisoare dar de platit e normal sa o faca. Cu toate ca nu-mi vine sa cred ca dac a facut-o nu o va mai face deacum

      Apreciază

      • Sunt si persoane care isi invata lectia… Kidoh, E-Sens, Iron, Day Day, fostul membru Co-Ed School imi scapa numele… Ei si-au invatat lectia, si ca ei sunt mult mai multi si ca TOP sunt multi, cunoscuti, necunoscuti, asta nu-i crima… Fumezi, te droghezi, pw cine ucizi? Plamanii tai nu sunt fiinte umane, ca sa poti spune ca ai comis o crima… Dar mna… Cum am mai spus, fanii sunt doar niste obsedati de barfa, scandal, etc… Si mass mediei ii place sa faca rating…

        Apreciază

        • Ai dreptateca se poate lasa…si da au fost si alte cazuri…ii felicit pe toti cei care au putut sa se lase….poate am exagerat eu spunand ca o va mai face,nu am de unde sa stiu eu asta:))
          Oricum sper sa fie adevarat asta , si sa-i para rau cu adevarat

          Apreciază


  5. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsNu vreau sa se inteleaga ca ii iau acum apararea dar mi se pare, totusi, cam exagerat:)) Adica da, stiu ca e interzis prin lege , cum e si in alte tari de altfel, dar sunt multi care o fac, prin simplul fapt ca si asa au gramada de bani si isi permit sa experimenteze de toate, deci in cateogoria asta intre o groaza de idoli. Numai ca el a fost prins si trebuie sa plateasca, de acord. Dar mi se pare ca lumea se comporta de parca ar fi savarsit nu stiu ce omor calificat. E nasol ca a mintit initial, ca nu a recunoscut si o sa plateasca, dar nu vad niciun rost in a ne comporta ca si cum ar fi comis cel mai mare pacat posibil. Trebuie sa fim realisti: sansele sa mai existe cativa ca el sunt destul de mari. Doar fiindca sunt idoli coreeni si provin dintr-o cultura diferita, asta nu inseamna ca se comporta 100% diferit fata de cei americani care recunosc pe fata toata cele comise chiar daca e ilegal. Nu sunt niste calugari sterili care sunt acolo doar pentru a ne incanta pe noi cu imagini ale perfectiunii umane. Sunt oameni si fiecare greseste si face chestii naspa de-a lungul vietii pe care le regreta sau nu. Repet, e gresit, dar judecata asta a fanilor mi se pare cam aspra. Lasati-l sa raspunda in fata legii si a moralitatii proprii.

    Apreciază

  6. Se face prea mare tam-tam din asta.Sunt tone de artisti care fumeaza iarba si la micul-dejun si pe aia nu ii critica nimeni.Omul mai calca stramb,ce daca a incalcat legea?Plateste nu plateste este treaba lui.Voi ca fani ii iubiti muzica nu ce face el in viata personala.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

