Lui Ga In i s-a oferit marijuana, poliţia începe să investigheze acuzaţiile


Brown-Eyed-Girls,Ga-In,joo-ji-hoon

Recent Ga In din Brown Eyed Girls a postat pe contul său de instagram acuzaţii grave la adresa unui prieten de-al iubitului ei.

Un anume Park Jung Wook, prieten cu iubitul acesteia, Joo Jin Hoon, i-a oferit acesteia marijuana pentru a trece peste problemele de sănătate pe care ea le are.

Ea a spus, „Cum mulţi dintre voi deja ştiţi, mă întâlnesc cu un bărbat care a folosit în trecut droguri (Desigur, a primit toate pedepsele şi acum îşi trăieşte viaţa corect). Dar, chiar dacă mă întâlnesc cu Joo Ji Hoon, prietenul său Park Jung Wook mi-a oferit marijuana. Da, a fost foarte tentant pentru că nu eram puternică mental la acea vreme. Dar am trăit toată viaţa fără regrete şi nu voi folosi ceva precum marijuana în viitor având în vedere că deja consum morfină procurată legal. Dacă voi credeţi că asta nu este corect atunci puteţi fuma acea marijuana şi merge la închisoare sau să vă doară nebuneşte şi să folosiţi morfină pentru a ameliora durerea. Dar vă avertizez, data viitoare când îmi vei oferi marijuana, vei muri.”

Imediat după acest post ea s-a deschis publicului spunând că ea este instabilă mental momentan şi că primeşte tratament.

După acuzaţii poliţia a declarat pentru Biz Enter, „Am început investigaţiile cu privire la postul lui Ga In de pe SNS. Nu am decis încă dacă să o aducem pe Ga In ca şi acuzator în investigaţie, şi nu este ceva ce putem decide noi. Trebuie să negociem. Nu avem nimic de spus despre progres sau viitorul cazului. Abia a început.”

sursa: Allkpop

Un gând despre “Lui Ga In i s-a oferit marijuana, poliţia începe să investigheze acuzaţiile

Lasă un răspuns

