Yina a părăsit trupa BP RaNia


RaNia,bp-rania

Yina şi-a anunţat plecarea din trupa BP RaNia (cunoscută anterior RaNia).

Pe 8 iunie, Yina a postat pe Instagram că ea nu mai face parte din grupul de fete al agenţiei DR Music. Ea a scris, „Au fost atât de multe amintiri în timpul celor 6 ani. Sunt atât de recunoscătoare şi de asemenea îmi pare rău faţă de fanii care m-au susţinut, dar din cauza unor circumstanţe variate, am decis să părăsesc RaNia. Au existat multe vremuri grele, dar am fost capabilă să promovez energic datorită fanilor din întreaga lume. Chiar dacă am plecat, vă cer să le acordaţi celorlalte membre multă dragoste şi susţinere pentru viitorul album întreg. Sper să fiţi sănătoase şi fericite şi îmi veţi lipsi mereu. (În afară de Yumin) Postat de Yina.”

Yina a debutat în 2011 cu RaNia şi a plecat în 2014 ca în 2016 să se întoarcă în trupă, pare că acum a dorit să părăsească trupa încă odată.

sursa: Allkpop

Lasă un răspuns

