Hyoyeon din Girls Generation spune că San.E este un adevărat gentleman


Hyoyeon,San-E

Hyoyeon din Girls’ Generation a spus despre San.E că este un adevărat gentleman.

Cei doi artiști au colaborat recent la melodia Wannabe și se pare că rapperul a impresionat-o mult pe Hyoyeon cu atitudinea sa. Pe 6 iunie, artista de la compania SM Ent. a fost invitată la show-ul radio ‘Lee Soo Ji’s Pop Square‘, unde a vorbit despre noua piesă și printre care și despre San.E. Acesta a spus „Eram de dinainte un fan al muzicii lui San.E oppa. M-am gândit că ar fi drăguț dacă acesta ar colabora cu mine. El a fost imediat de acord cu rugămintea mea. Am fost foarte fericită.”

Heoyeon a mai adăugat, „După ce am lucrat împreună cu acesta, mi-am dat seama că San.E este un adevărat gentleman. Este foarte bun și blând. M-a surprins într-un mod foarte plăcut.”

Idolul a revenit pe 1 iunie cu ‘Wannabe’.

Sursa: allkpop

2 gânduri despre “Hyoyeon din Girls Generation spune că San.E este un adevărat gentleman

Lasă un răspuns

