Gaon refuză să accepte formatul albumului de la G-Dragon + s-au vândut peste 1 mil. de exemplare


Imagini pentru g-dragon album 2017 kwon ji yong

Topul Gaon refuză să accepte formatul USB al albumului ”Kwon Ji Yong” de la G-Dragon din Big Bang

Recent, agenția YG Entertainment a anunțat că albumul solo a lui G-Dragon nu va fi vândut în format CD, ci USB, fapt ce a cauzat apariția mai multor dispute.

Potrivit celor raportate de Hanbook Ilbo, pe 13 iunie, Korea Music Content Association a decis să accepte și să includă USB-ul în numărul total de vânzări de albume. Decizia a fost luată cu scopul de a adapta întreaga industrie la noile schimbări. Topul Hanteo, de asemenea, a fost de acord să accepte formatul USB-ului ”Kwon Ji Yong”.

Cu toate acestea, topul Gaon a refuzat să accepte formatul albumului ca unul oficial, invocând faptul că formatul USB nu este un album, deoarece nu conține melodii, ci link-uri de unde pot fi descărcate piesele prin introducerea unui cod unic.

Diferența de opinie cu privire la noul format al albumului, de asemenea, va fi resimțită și la spectacolele muzicale. Evaluările show-urilor muzicale ”Inkigayo” și ”Music Core” includ calculele oferite de topul Gaon, în timp ce rezultatele de la ”Music Bank” și ”M! Countdown” depind de calculele oferite de topul Hanteo. Prin urmare, rezultatele pe care G-Dragon le va obține la emisiuni muzicale vor fi diferite.

Între timp, G-Dragon a reușit să vândă peste un milion de exemplare ale albumului său, ”Kwon Ji Yong” în China și numărul acestora este în continuă creștere. Trebuie remarcat faptul că GD și trupa Big Bang sunt singurii artiști străini care au reușit să vândă un număr atât de mare de albume în China.

Site-ul QQ Music China l-a felicitat în mod oficial pe GD pentru această realizare.

cr: vipbigbang.ru

10 gânduri despre “Gaon refuză să accepte formatul albumului de la G-Dragon + s-au vândut peste 1 mil. de exemplare

  1. USB-ul nici macar nu contine melodiile lui, contine doar un link de descarcare a acestora, normal ca nu ai vrea sa il cataloghezi drept un album. YG a vandut un USB de 4GB gol si cu asta basta! Mai bine vindeau codul ala de descarcare in oricare alta maniera si USB-ul separat si gata.
    Cu 30 de dolari iti cumperi unul de 16GB.
    YG si strategiile de markeging.
    P.S. Culoarea rosie se duce de pe stick.

    Apreciază

      • Exact, muzica conteaza, nu forma ei. Unii oameni se plang ca YG vinde o farsa, dar nu inteleg de ce, nu e ca si cum sunt obligati sa-l cumpere. Vrei sa-l sprijini cu adevarat pe GD, il cumperi indiferent cum ar fi, e destul de simplu.

        Apreciat de 1 persoană

        • Scuze, dar asta e o gândire tare tâmpita.. adică trebuie sa dau banii pe orice pentru ca are numele lui oppa atașat de el ?? Daca eu sunt dispusa sa investesc bani si sa cumpăr un produs lansat de tine..am pretenția ca banii ce ii cheltui sa merite investiția .. Nu dau bani pe un produs ce se deteriorează imediat ce l cumpăr ..ex concret aici..culoarea … Ok, e GD si a vrut ceva nou etc etc de acord..dar nu poți sa i critici pe cei care nu sunt mulțumiți de produs/nu le place ideea cu ” vrei sa l sprijini ..il cumperi ” ..scuze..dar nu e nimeni ATM. Sau nu gândești toată lumea ca unul..OMG, e oppa..trebuie sa l cumpăr..e vorba de raport preț calitate aici..si daca unii se cred jefuiți de niste bani ..au tot dreptul..

          Apreciază

          • Ti-a spus cineva sa dai banii pe el? Te-a obligat cineva? Nu, tocmai asta e faza! Tu nu esti un fan, asta e clar, nu ai niste informatii si nici eu nu am de gand sa te pun la curent, prea mult. Tot conceptul si tot ce vine cu el a fost dezvaluit de mult timp, deci fanii nu prea au cum sa spuna ca nu stiau ce ii asteapta. Daca am gandi toti asa, ce s-ar intampla cu GD? Ar ramane fara albumuri vandute? Asta este una dintre cele mai mari bucurii pentru un artist, deci este normal ca fanii lui sa-i faca aceasta bucurie, daca iubesti un artist mult si doresti neaparat sa-l spirjini, asta este ceva normal. Explicatia ta legata de produs si cumpararea lui, interesanta, dar nu necesara, nu mi se pare ca se potriveste. Ai parerea ta, o am si eu pe a mea, o fi ea „tampita” pentru tine, dar pentru mine este destul de corecta.

            Apreciază

            • Lol am fost aici când GD declara tare rușinat ca n avea habar ca a fumat marijuana ..si tu ma iei cu „nu ești fan ..n ai habar ” ?? :)))) …

              ” nu poți sa i critici pe cei care nu sunt mulțumiți de produs/nu le place ideea cu ” vrei sa l sprijini ..il cumperi ” .. ce e așa de greu de priceput ?? Ok, e GD a vrut ceva nou bla bla bla … Dar nu poți sa i cataloghezi pe cei care nu sunt mulțumiți de produs sau se cred jefuiți de niste bani .. Îți arat sprijin prin cumpărarea lui .. Ok, aștepta te si la critici ..nu sunt mulțumit de produs .. Am plătit pentru el .. Am dreptul sa mi exprim nemulțumirea ..

              Apreciază

              • Si eu sunt cu BB din 2006, deci nu ma lua pe mine cu vechimea ta pentru ca nu are nicio legatura. Ai fost acolo, bravo, dar asta nu inseamna ca esti fan. Daca ai fi un fan cu adevarat, ai avea anumite informatii, deci inca ma indoiesc ca esti. Ar fi chiar foarte trist, dar nu o sa mai continui cu acest subiect. Mi se pare prostesc, stiu ce ma asteapta, il cumpar si apoi ma plang… O sa inchei aici pentru ca observ ca imi dai o alta interpretare la comentarii si asta e ceva ce nu pot sa tolerez. Exprima-ti nemultumirea, putin imi pasa, doar mi-am spus parerea.

                Apreciază

  2. Pingback: G-Dragon din Big Bang este nemulțumit de decizia luată de topul Gaon? | K-pop Romania

  3. Pingback: Yoo Byung Jae îl parodiază pe G-Dragon, colegul său de companie | K-pop Romania

Lasă un răspuns

