[CCC] Despărțirea cătrei trupe feminine te-a întristat cel mai mult?


Картинки по запросу don't cried k-pop

Articol de pe Daum Cafe: ”Destrămarea cărei trupe feminine din cea de-a doua generație te-a întristat cel mai mult”?

Comentariile internauților coreeni:

  • Nu pot alege… toate sunt speciale pentru mine .. totuși, vestea despre destrămarea trupei 2NE1 a fost cea mai tristă
  • Sistar… Singurul motiv pentru care așteptam vara era comeback-ul de la SISTAR
  • 2NE1ㅠㅠ îmi amintește de perioada adolescentină
  • 4Minute.. membrele aveau potențial pentru a deveni și mai populare, dar CUBE a distrus tot
  • SISTAR, pentru că am fost luați prin surprindere
  • Sistar.. încă sunt în stare de șoc. Trupa niciodată nu a avut scandaluri, nici nu a sufeit schimbări în ceea ce privește componența membrelor. Vara nu va mai fi la fel se srălucitoare fără ele…
  • O clipă .. Oare KARA s-a destrămat? Îmi amintesc cum Gyuri a spus că trupa nu s-a despărțit
  • Am crescut cu aceste trupe .. Sper că Girls Generation nu se va destrăma prea curând ..

Poll!!! (puteți alege mai multe variante)

cr: k-pop stock

5 gânduri despre “[CCC] Despărțirea cătrei trupe feminine te-a întristat cel mai mult?

  1. 2NE1 și Sistar…etc
    De când am aflat ca pleacă Minzy deja bănuiam…și pe atunci mi s-a părut al naibii de trist.. După care chiar s-au despărțit, și chiar dacă m-am așteptat tot mi s-a părut foarte foarte trist 😭😭 Au fost 2ne1..le-am iubit foarte mult
    .
    De asemenea, Sistar.. Chiar dacă nu pomeneam eu foarte des de ele, despărțirea lor mi s-a părut atât de brusca și out of nowhere. Mereu vor avea un loc special în inima mea. Acele piese de vara, bucuria pe care o vedeam pe ele când cântau pe scena..Tot. 😭 Îmi pare atât de rău.
    .
    La 4Minute am fost mai degrabă nervoasa când s-au despărțit.. și acolo era de așteptat.
    .
    T-Ara a fost prima trupa kpop pe care am ascultat-o … e trist 😢😢 ..
    Eu am pus, și pun mult suflet în aproape tot ce tine de kpop.. nu mai vreau despărțiri ale trupelor bune…mi-a ajuns deja… Cum am mai spus, se destrăma paradisul.

    Apreciază

Lasă un răspuns

