Motivul pentru care internautul le-a amenințat cu moartea pe membrele A Pink


Fără îndoială, fanii pot face foarte multe lucruri pentru idolii lor favoriți, uneori chiar și lucruri șocante, cum e și în cazul de mai jos.

Vă mai amintiți de articolul în care se vorbea despre un internaut coreean, care a amenințat cu moartea membrele A Pink? Ei bine, internautul este de fapt … un fan al trupei, cel puțin așa susțin reprezentanții portatului de știri Osen, care au reușit să intervieveze bărbatul.

”Sunt un fan al trupei A Pink de mai bine de 6 ani și am pierdut pentru ele foarte mulți bani și timp. M-am simțit trădat, atunci când am văzut că fetele merg la întâlnire cu stagiari, care intenționează să debuteze în calitate de actori. Nici măcar nu sunt actori adevărați” – s-a plâns bărbatul, apoi a continuat: ”Am sunat la agenție pentru a-mi exprima supărarea, dar ei mi-au tot repetat într-una că nu știu nimic. Acest lucru m-a înfuriat și mai mult, astfel, am sunat la poliție și le-am spus că vreau moartea membrelor A Pink, dar nu intenționam să fac vreun rău fetelor.”

Între timp, grupul A Pink se pregătește de următoarea sa revenire, care va avea loc pe 26 iunie.

cr: k-pop syndrome

Lasă un răspuns

