Coreenii sunt dezamăgiți de rezultatele finale de la ”Produce 101” + comentariile acestora


Mnet a distrus totul, din nou! Internauții coreenii sunt dezamăgiți de rezultatele clasamentului final.

Se pare că cel mai mult ia deranjat pe coreeni faptul că Kim Jong Hyun, Kang Dong Ho și Kim Samuel, care deși s-au arătat destul de talentați și au fost mai tot timpul primtre primii 11 stagiari, nu fac parte din componența grupului Wanna One. Potrivit coreenilor, vinovat de cele întâmplate se face canalul Mnet, care în timpul spectacolului, înainte de închiderea oficială a televotingului, a dezvăluit numele stagiarilor care se aflau pe locurile 11, 12, 13 și 14. La acel moment, aceste locuri erau ocupate de participanții: Lee Daehwi, Bae Jinyoung, Yoon Jisung și Jung Se Woon.

Un pic mai târziu s-a anunțat că Hwang Minhyun se afla pe locul 11.

Ca prin minune, după ce televontingul a fost oprit și au fost dezvăluite rezultatele finale, 3 dintre cei 4 stagiari prezentați mai sus (locurile 11 – 14), au reușit să obțină un loc în trupă, Bae Jinyoung obținând locul 10, Yoon Jisung locul 8, Lee Daehwi urcând tocmai pe locul 3. De asemenea, și Hwang Minhyun, care la un moment dat se afla pe locul 11, a urcat în clasament, obținând locul 9 la final.

Potrivit coreenilor, din cauza că a Mnet a dezvăluit aceste rezultate în timpul spectacolului, rating-ul final a fost schimbat. Coreenii susțin că anume în acest moment, fanii stagiarilor care se aflau pe locurile 11, 12, 13 și 14 au votat și mai mult, iar în cele din urmă, cei care nu trebuiau să fie în trupă, au primit un loc, iar Kim Jung Hyun, Kang Dong Ho și Kim Samuel sunt de fapt niște victime a celor întâmplate.

Mai jos aveți câteva dintre comentariile acestora:

[+16,700, -530] Și Jonghyun…

[+13,659, -466] Nu pot să cred că Jonghyun nu a trecut ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

[+13,068, -458] Jonghyun nu a intrat … Plâng.

[+12,613, -428] Kim Jonhyun pe locul 14, chiar e adevărat?..

[+6,010, -200] Se pare că Jonghyun a căzut din cauza că Mnet a dezvăluit acele rezultate neoficiale…

[+5,928, -307] Jur pe viața mea, Jonghyun nu a debutat din cauza voturilor intermediare. Priviți la Lee Daehwi, care a urcat până pe locul 3. Nu puteți nega influența pe care a avut-o acele rezultate neoficiale. Sunt foarte supărat, nu știu ce ar trebui să fac, fiindcă îmi pare atât de rău pentru Jonghyun…

[+5,207, -155] De ce au arătat acele rezultate preliminarii? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jonghyun, din cei 4 stagiari, au trecut 3 în top 11 ㅠㅠㅠ

[+5,169, -158] Jonghyun este cea mai mare victimă.

[+5,161, -126] Jonghyun, Dongho, Kim Samuel … toți cei pentru care am urmărit acest show, au fost excluși ㅠ de ce au arătat clasamentul stagiarilor de pe locurile 11, 12, 13 și 14?

[+827, -35] Kang Daniel e cel pentru care am votat, sunt fericită, dar Jonghyun …. Jonghyun ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Îmi pare atât de rău pentru el. Îmi plac toți din top 11, dar îmi pare atât de rău pentru Jonghyun ㅜㅜ

[+764, -48] Kim Jonghyun, serios…

[+747, -55] Mnet, îl vrem pe Jonghyun înapoi, fă ceva.

[+139, -17] Lai Guan Li nici măcar nu are talente pentru a fi în trupă.

[+111, -4] Stagiarii, locurile cărora au fost dezvăluite înainte de închiderea oficială a televotingului, au urcat în top. Lee Daehwi a urcat 10 poziții ㅋㅋ oare asta e corect? Kim Jonghyun a fost mereu în top, iar acum a devenit o victimă. De ce e atât de ghinionist?

[+107, -5] Îl vreau pe Kim Jonghyun … ratingul ar fi fost mult mai corect dacă nu arătau acele rezultate ….

Voi ce credeți?

cr: k-pop stock

p.s. Am urmărit acest show, chiar și episodul final, și coreenii au dreptate, nu a fost corect ce a făcut Mnet. Jonghyun, Dongho și Samuel chiar meritau să fie în trupă, au demonstrat că sunt foarte talentați. În plus, au fost cam tot timpul printre favoriți, Jonghyun chiar a fost pe locul 1 două săptămâni la rând, iar Samuel de câteva ori locul 2, deci clar, ratingul final e foarte suspect.

În ceea ce privește Lee Daehwi, în ultima vreme el continua să tot coboare din top, e clar că nu avea cum să fie pe 3, când de fapt era pe 13.

Și Samuel? Doamne, să fi văzut ce expresii aveau mentorii, atunci când au văzut că el nici măcar nu era nominalizat pentru locul 11, toți mentorii îl vedeau drept un idol, chiar și BoA a zis de câteva ori: ”Priviți, arată ca un adevărat idol!” și în final ce avem? stagiarul care de fapt a primit primul calificativul A, nici măcar nu e în trupă, ce dezamăgire …

Eeee, partea bună e că Daniel e primul!! 😀

17 gânduri despre “Coreenii sunt dezamăgiți de rezultatele finale de la ”Produce 101” + comentariile acestora

  1. Mie imi place topul. Nu inteleg de ce se face atata zarva si scandal ca nu toti din NU’EST au fost nominalizati (vorbesc in general, nu de postul acesta). Inteleg ca sunt talentati si aveau potential si e trist sa ii vezi cum isi doresc sa fie ca Seventeen dar totusi nu era corect pentru ceilalti. Stiu ca NU’EST au avut un mare impact in Romania pentru ca au sustinut aici un concert si in Coreea pentru ca membrii trupei sunt cei mai populari dintre idolii din concurs.
    Dar sincer acum, au intrat membrii a 3 trupe in concurs: NU’EST, HOTSHOT si JJCC. Nu vad pe nimeni sa ii aminteasca sau sa le para rau de membrii ultimelor 2 trupe mentionate. Este dureros! De ce sa ajunga NU’EST in top 11 doar pentru ca au fost idoli si sunt cunoscuti ca si trupa? Sa debuteze din nou, fara un membru, pentru un an si dupa aceea sa se intoarca inapoi la agentia care ii trateaza prost?
    De aceea imi place topul pentru ca din 11 doar 2 sunt idoli. Plus pentru mine, care a urmarit emisiunea, unii baieti au fost niste relevatii! Nu am crezut ca o sa ajunga in top 11.
    Nici mie nu mi se pare corect cum a procedat MNET, dar nu ma pot impotrivi. Ei stiu mai bine ce au avut de gand sa faca. Singurul lucru pe care il fac este imi las oful (ca si voi) in comentarii.
    Deci in concluzie, va rog sa le acordati tuturor atentia meritata (vorbesc de idolii din concurs si de ceilalti concurenti care au fost alesi sau nu) si sa nu-i plangeti numai pe cei din NU’EST, pentru ca, dupa mine nu au fost cei mai talentati din Produce 101.
    Ps: Nu zic ,doamne fereste, sa nu ii sustineti ce pei din NU’EST pentru ca sunteti fanii lor, dar unii dintre voi nu cred ca au acordat importanta celorlati concurenti ca sa va alegeti preferatii (daca v-ati uitat la emisiune). Altfel nu inteleg de ce in 90% din comentarii apare NU’EST.

    Apreciază

  2. Cum sa ii dea afară ? Și ce naiba au fost rezultatul final. Eram extrem de fericita ca Nu’est, patru dintre ei erau arătați cum trebuie și speram și m-am rugat sa fie în trupa Wanna-One. Merita și e nedrept. Îmi venea sa plâng când am aflat și acum plâng. Da, mă bucur ca Minhyun e în trupa, dar sper sa fie și în Nu’est activ. Chiar nu mai îmi pasa de regulile afurisite. După ce ca au făcut asta ar trebuie sa schimbe ceva. Sunt chiar dezamăgita de cei de Mnet. Și cum sa nu facă ceva cum trebuie cu Nu’est agenția Pledis și ceva bine. Am așteptat comeback de la ei. ȘI ÎN PUII MEI(scuze de limbaj) EI ȘTIU DE NOI DE ROMANI KPOPERI . ACESTA E UN MOTIV PENTRU CARE ÎI IUBESC.

    Apreciază

  3. Ce aveti toti cu MNET?… Voturile au fost ale fanilor… Nu ale celor de la MNET… Au fost mai buni unii decat altii… Am mai spus asta si la alte posturi… Dar, chiar nu vad problema cu NU’EST… Multi dintre cei din WANNA ONE primesc ura, si de ce?… Pentru ca membrii NU’EST si Kim Samuel nu sunt in Top 11… Asta este… Ei au avut sansa de a debuta, si au facut-o… Insa altii nu… Stiu ca Sungwoon a debutat deja, dar nimeni nu a auzit de HOTSHOT… In schimb membrii NU’EST si Kim Samuel sunt cunoscuti deja… Faptul ca NU’EST nu mai sunt asa populari, nu este vina celor din Produce 101, ci a agentiei lor… Terminati cu ura pentru cei 10 din WANNA ONE… Stop it!… Deja unii devin obsedati… Eu ii sustin pe cei 10 din WANNA ONE, inclusiv pe Sungwon si Guanlin, chiar daca voi sustineti ca este netalentat… Puneti-va ochelari… So… Fighting WANNA ONE, OT10 no OT11

    Apreciază

  4. C.moraru, inseamna ca imi intelegi fericirea 😂Danik, Daniel, Kang Eui Geon, toata lumea…el a luat locul 1. Sunt asa de fericita.
    Acum as vrea sa spun cate ceva cam despre tot concursul acesta si ce parere mi-am facut.
    In primul rand, sezonul trecut m-am uita doar asa pe sarite, dar mi-au placut toate fetele care au intrat in I.O.I. Daca sezonul trecut, Sohye era cea care…ma rog au fost discutii ca nu ar avea ce cauta, anul acest cred ca in trupa asta de baieti sunt mai multi care nu au ce cauta😂 sa ma scuze fanii, dar am sa si dau nume. Jinyoung, copilul asta sa zic ca de la inceputul show.ului si pana la sfarsit s-a ambitionat, dar nu prea a demonstrat el ce si ce. Jihoon, wink boy, ma bucur ca nu a iesit pe primul loc, iar as fi privit coreenii cu semne de intrebare.😂 Lai Kuan Lin, de copilul asta nu stiu ce sa zic, am citit o groaza de comentarii si toti coreenii ii apreciau fata mai mult decat talentul. Talentul ala poate si-l descopera si el intr-un final.
    Ce nu mi-a placut? Cum scrie si in articol, atunci cand au aratat locul celor 4 si din nou locul lui Minhyun (asta s-a mai intamplat dupa concept evaluation) Mi se pare foarte nedrept.
    Ce mi-a placut? Ultimele cantece sunt superbe, mai ales Always. Am plans cand i-au anuntat pozitia lui Yoon Jisung, pe bune acum, el in sfarsit debuteaza.
    Am plans si cand Jaehwan a fost anuntat, poate unii nu au vazut, dar el i-a scris lui BoA daca il ia si pe el in SM :))
    Am plans si cand Sungwoon a fost anuntat si Taehyun tremura si plangea. Hotshot meritau mai bine, toti membrii meritau mai bine si este trist sa nu mai stii daca trupa asta mai are sau nu un viitor.
    Acum despre Minhyun, doamne am vazut cat de trist era, se citea pe fata lui. Jonghyun zambea in continuu dar cand ma uitam la el nu puteam sa fac la fel. Probabil sunt doar barfe, dar am citit ca mnet nu ar fi fost de acord cu mai multi membri nu’est in trupa….acum cine stie, oricum eu nu doaream sa intre toti 4, MH si JH erau de ajuns.
    Si ultima chestie, Samuel si valul imens de comentarii. Intru si eu frumos pe tumblr sa caut poze cu Danielutu, ce sa vezi, mii de postari legate de neintrarea lui Samuel in trupa. Agentia lui a zis ca o sa debuteze solo, sper ca toti din spatele acelor comentarii il vor sustine si ii vor cumpara albumul că de scris comentarii toti putem😂
    In concluzie, trupa finala este buna, restu 9 care nu au intrat s-au descurcat toti de minune.
    Acum pregatiti-va ca incepe Show Me The Money😂

    Apreciat de 2 persoane

  5. Nu am zis nimic rău de cei care sunt acum în trupa. Daniel chiar merita locul 1 și are tot ce îi trebuie. Mă bucur și mi-a plăcut de Kualin și chiar are talent, trebuie exersat. Doar am fost dezamăgita de Mnet ca au afișat rezultatele parțiale și oarecum e și vina lor. Mi-ar fi plăcut sa fie și JR. El are o personalitate puternica și aparte, este un lider excelent și s-a văzut des în timpul show-ului, se bucura pentru ceilalți, ii incurajeaza și ați văzut ca ceilalți se bucurau când era pe lângă el.
    Și sa fie clar la toți – Nu’est sunt 5, nu sunt doar cei patru.

    Apreciază

  6. Am urmarit toate episoadele si ceea ce pot spune este ca…nu m-am asteptat ca Samuel sa nu ajunga sa debuteze,come on toata lumea stie cat e de talentat, a fost primul care a luat A, vocal,rap,dance pot spune si visual,le are pe toate… Sunt dezamagita intradevar si in privinta lui Jonghyun dar ce sa-i faci ? Sincer am asteptat ca in top 11 sa intre si Youngmin si Dongho si Sewoon si Tae hyun din hotshot e atat de minunat.Si inca ceva nu-mi dau seama de ce e de vina Mnet ? I mean au dorit si ei sa aduca la cunostinta care sunt calificarile…btw, Wanna one fighting ♥

    Apreciază

  7. Pentru mine componenta trupei este perfecta. In ceea ce priveste Daehwi a fost unul din favoriti mereu, numai ca faptul ca nu a castigat la acele evaluari l-au tras in jos, cu toate ca primea voturi din partea publicului. Pentru unii au fost mult prea umflate voturile. Sa fim seriosi, acum daca stam sa ne gandim bine, unii ii ridica pe cei de la Nu’Est in slavi de parca ar fi zei. Dongho este destul de bunicel, dar atitudinea lui lasa de dorit, iar vocea live = 0. Intr-adevar am fost suprinsa de Jonghyun ca nu a intrat in Wanna One, dar e vorba de oameni talentati, nu de faima cu care au intrat unii in emisiune.
    De exemplu, mie una Daniel la inceput mi s-a parut destul de antipatic, dar pe parcurs m-a facut sa-mi schimb parerea datorita vocii lui ❤
    Legat de Samuel, ce vede lumea la copilul asta?! E mult prea plin de el si nici talent nu prea are, lucru care e si dovedit-o de multe ori.
    Cum s-a mai spus si mai sus lasati ura deoparte pentru copiii astia talentati ca n-are rost. Altii si-au incercat norocul debutand odata. Acum este timpul si pentru altii mai talentati decat ei sa-si faca loc printre idoli. Nu va convine nu-i ascultati 😉
    De data asta talentul a castigat in fata faimei :))

    Apreciază

    • Legat de Samuel si Dongho, sigur incurci ceva, adica vrei sa spui ca Dongho nu canta bine live? 😀 serios? dar tu ai urmarit prestatiile lui de la Produce 101, in special cu ”Playing With Fire” si ”Open Up”? Daca aia nu e voce, atunci dao incolo de treaba … Si Samuel? El e inca tanar, dar pentru varsta lui e foarte talentat. Apropo, stii ca el el autorul coregrafiilor pentru prestatiile cu ”Get Ugly” (aici a participat si Daniel) si ”Super Hot” (aici a participat DOAR el, fiindca restul nu se pricepeau)? La varsta lui sa faci asa ceva, deja e super tare, nu? Referitor la voce, el poate canta, dar nu poate lua note inalte asa cum face Dongho.

      Si inca ceva, super suspect. Dupa difuzarea episodului final, Mnet a lansat o poza cu cei 11 finalisti, iar printre ei se afla Samuel, Dongho și Jonghyun, dar nu Jisung (#8), Jaehwan (#4) si Seungwoo (#11). Acum multi se intreaba, cum se face ca mai intai a fost prezentat o imagine in care apare Dongho, Jonghyun si Samuel, care cica n-au intrat in top 11???? Iar la scurt timp, imaginea a fost data jos, fiind postata cealalta. Clar a fost ceva la mijloc. Evident ca asta a infuriat si mai mult fanii. NU cat de prost sa fii sa pui in acea poza 3 persoane care nici macar n-au intrat in trupa? Logica unde e?

      Oricum, Wanna One va debuta curand, iar apele se vor potoli. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

