NCT 127 vorbește despre noul album


Pe 14 iunie, NCT 127 a revenit cu albumul „Cherry Bomb„, iar aceștia și-au difuzat showcase-ul în întreaga lume prin intermediul aplicației V Live.

Mark și Taeyong au dezvăluit că au scris versurile pentru 5 melodii din album, inclusiv melodia de titlu „Cherry Bomb”. Mark a explicat că, în loc să scrie versurile pe loc, se gândește la ele multă vreme și apoi le scrie pe toate.

Taeyong a precizat „Mă gândesc la versuri cu două sau trei săptămâni înainte și le scriu cu puțin timp înaintea înregistrării. Îmi place să mă exprim prin versuri, așa că includ și cuvinte pe care le folosesc recent.

Aceștia s-au uitat împreună la imaginile din album, iar Winwin și-a împărtășit satisfacția față de noua lui imagine, spunând ‘Cred că de data asta o să fiu capabil să-mi arăt adevăratul meu șarm.’ Asemănător colegului său, Yuta a spus ‘Porecla mea obișnuia să fie ‘Healing smile’ dar mă gândesc să-l schimb în ‘Sexy smile’, făcând fanii să țipe.

Taeil a fost ales ca membrul care s-a schimbat cel mai mult pentru această revenire. Yuta a afirmat ‘Când Taeil face poze, acesta emană o aură specială, fără să vrea.’ Johnny l-a complimentat pe Taeil, de asemenea, spunând ‘Arată ca un prinț cu noua lui coafură.’ Ca răspuns Taeil a spus ‘Mă simt așa bine azi.’

Coregrafia melodiei ‘Cherry Bomb’ a fost făcută de faimosul coregraf Tony Testa. Johnny a precizat ‘Am lucrat împreună pentru break dance. Este un dans ce combină diferite elemente de biliard, cărți de joc etc.’ Taeyong a descris evoluția ca fiind sofisticată, dar dură.

De asemenea, trupa a organizat o mini petrecere aniversară pentru Taeil și Haechan, ale căror zile de naștere au fost pe 14 iunie și, respectiv, 6 iunie.

Pe măsură ce showcase-ul se apropia de sfârșit, membrii au spus: „Totul începe azi, așadar haideți să lucrăm din greu împreună. Suntem capabili să revenim cu muzică bună și prestații excelente datorită fanilor noștri. Sperăm să putem merge mai departe împreună până când vom îmbătrâni.

sursă

Lasă un răspuns

