Eunji și Bomi din A Pink mărturisesc că dietele le-au afectat sănătatea


Bomi,Eunji,Eunji
Eunji și Bomi au împărtășit experiența lor personală a dietelor dure.

Cele două colege de trupă au vorbit despre diete în cadrul emisiunii ‘Hello Counselor’ de la postul KBS 2TV’.
Bomi a spus: „Am pierdut 8-9 kilograme după ce am ținut regim, iar în 3 luni de zile am pus la loc aceste kilograme. De atunci sistemul meu imunitar a slăbit și am facut o eczemă. „
Și Eunji a vorbit despre experiența ei cu regimurile stricte și faptul că imunitatea scăzută i-ar fi provocat alte probleme de sănătate: ” Pentru prima dată am avut probleme cu sinusurile, ceea ce a provocat o infecție la ureche. Am avut amigdalele umflate și pentru o perioadă de timp nu am mai putut cânta. „

Sursa

Lasă un răspuns

