[CCC] Diferența de vârstă dintre tine și biasul tău?


Картинки по запросу i love my bias

Recent, un articol de pe comunitatea online Pann a atras o atenție deosebită din partea internauților coreeni. Autorul articolului voia să știe care e diferența de vârstă dintre fani și biasii lor.

Articol: ”Diferența de vârstă dintre tine și biasul tău?”

Răspunsuri:

[+49; -6] Sunt de aceeași vârstă cu Suho

[+13; -3] 9 ani.. (Poza 1)

[+10; -0] 4 ani (Poza 2)

[+9; -5] 13 ani .. (Poza 3)

[+8; -3] Xiumin, 10 ani diferențăㅎㅎㅎ (Gif 1)

[+34; -0] Cândva toți biasii mei erau mai mari decât mine, acum biasii mei sunt cu 5 ani mai mici … (Poza 4)

[+7; -0] După ce am analizat profilurile TOP 20 stagiari de la ”Produce 101”, am realizat că mai mult de jumătate dintre ei sunt mai mici decât mine .. (Gif 2)

Dar voi? Care e diferența de vârstă? Mai mare, mai mic?

cr: k-pop stock

28 de gânduri despre “[CCC] Diferența de vârstă dintre tine și biasul tău?

  1. Pai cu SungYeol sunt mai mica decât el cu aproape 7 ani
    Cu JungKook 11 luni și 12 zile
    Cu Jun din Seventeen 2 ani și 3 luni și 3 zile
    Cu JR din Nu’est 3 ani, 3 luni și 5 zile
    Cu Youngjae 2 ani fără 4 zile
    Cu MinHyuk din Monsta X cu 5 ani fară 1 luna și 27 de zile

    Și aceștia sunt de pe locul 1 primii 4 și ceilalți doi sunt locul 2,dar ar mai fii încă doi la locul 2. Pur și simplu nu mă pot decide la primi 4. Deși ei sunt în ordinea în care au devenit biasi supremi. Deci Kookie ar fi mai aproape de varsta mea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

