Videoclipul piesei ”Fantastic Baby” de la Big Bang are 300 milioane de vizualizări


Trupa Big Bang stabilește un nou record!

După ce în luna ianuarie a anului 2016, videoclipul piesei ”Fantastic Baby” de la Big Bang a devenit primul videoclip al trunei trupe k-pop, care a ajuns la 200 milioane de vizulizări, acum acesta stabilește un nou record – primul videoclip care atinge pragul de 300 milioane.

Melodia a fost lansată pe 6 martie 2012 și este una dintre cele mai faimoase melodii ale trupei. Între timp, clipul piesei ”Bang Bang Bang” se apropie de 250 milioane de urmăriri, iar ”FXXK IT” de 100 milioane.

Felicitări, Big Bang!

3 gânduri despre “Videoclipul piesei ”Fantastic Baby” de la Big Bang are 300 milioane de vizualizări

  1. Chiar de ziua mea😘
    Numai ca atunci aveam 10 ani si nici nu ascultam muzica decât pe cea de la televizor
    Am crescut si am descoperit k-pop-ul😘👑
    Precum zice -Dana’s- mi-au deschis ochii,mi-au deschis ușa către o noua lume in care as vrea sa ramn mereu💪

    Apreciază

Lasă un răspuns

