Internauții sunt șocați de cât a slăbit G-Dragon


G-Dragon

G-Dragon a reușit să-și cam îngrijoreze fanii cu ultima sa apariție.

Pe 21 iunie, liderul trupei Big Bang a participat la expoziția Mademoiselle Privé organizată de Chanel în capitala Coreei de Sud, Seul. Top starul a reușit să îi uimească pe internauți datorită stilului său chic, dar și din cauza pierderii mari în greutate pe care a suferit-o.

Se poate observa destul de ușor, că G-Dragon este mult mai slab. Mai jos puteți vedea o comparație. Poza din stânga este din luna mai, iar cea din dreapta este de la expoziția Mademoiselle Privé  de acum două zile.

Artistul mereu a fost slab, dar de data aceasta internauții cred că G-Dragon a slăbit mai mult decât de obicei.

Câteva comentarii ale internauților: ”…Hul…”, ”Arată de parcă ar fi bolnav”, ”Este subponderal”, ”Mereu bărbia sa a fost așa de proeminentă? lol… Și-a făcut vreo operație estetică?? Am fost foarte șocat”, ”Este anorexic?”, ”Ce nai.. arată ciudat TT”, ”Cred că a pierdut din greutate din cauza turneului său solo… Te rog, să mănânci bine.”

Sursa: allkpop

 

8 gânduri despre “Internauții sunt șocați de cât a slăbit G-Dragon

  1. Pai mie mi-a apărut pe youtube acolo unde a fost el la aceea prezentare de moda sau nu stiu ce eveniment era…in sfârșit..când l-am văzut m-am uitat in lung si in lat,si mi-am dat seama ca a slăbit foarte mult.Parca si pe acest site era știrea ca a fost la acel eveniment…am comentat si acolo spunând daca se observa cat a slăbit…cine știe ce se întâmpla.?Viață unui idol nu e totdeuna roz.Sper sa își revină pt canu vrem sa se îmbolnăvească,asa-i?😖

    Apreciat de 1 persoană

  2. O sa se faca bn…..adica cred ca o sa vina niste saptamani sau mai mult in care sa se linisteasca si sa manance……Oricum…..el si slab si gras si normal tot la fel e frumos arata

    Apreciază

Lasă un răspuns

